Μια ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών που εκπροσωπεί την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “Brandstorm 2014”, ζητά την στήριξη όλων μας.
Η “The Illusionists team” όπως ονομάζεται δημιουργήθηκε από τους Σοφία Βαλάρη, Μαριλένα Κρασάκη και Σωκράτη Χαρίση, με στόχο στις 12 Ιουνίου στο Παρίσι, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, να διεκδικήσουν μια από τις τρείς πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 45 χώρες. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν στην καινοτομία τόσο του προϊόντος όσο και της επικοινωνιακής του στρατηγικής.
Το Βrandstorm εδώ και 22 χρόνια έχει ως στόχο να αναδείξει ιδέες και ταλέντα στο χώρο του marketing. Κάθε χρόνο, φοιτητές από όλο τον κόσμο καλούνται να σχεδιάσουν από το μηδέν ένα νέο προϊόν καθώς και όλη την επικοινωνιακή του καμπάνια, για ένα brand του ομίλου L’Oreal. Φέτος, είναι η σειρά της Kiehl’s, εταιρεία που ιδρύθηκε το 1851 στη Νέα Υόρκη και ειδικεύεται στα υψηλής ποιότητας προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μαλλιών.
Παράλληλα, η Ελληνική ομάδα διαγωνίζεται και για το βραβείο “People’s Choice Award”. Το βραβείο αυτό έχει αποκλειστικό στόχο να αναδείξει τη χώρα και το πανεπιστήμιο κάθε ομάδας, μέσω της δημιουργίας μιας αφίσας. Η αφίσα κάθε χώρας αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oreal Brandstorm στο Facebook και για να αναδειχθεί νικητήρια πρέπει να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes στο διάστημα από 26/5 έως και 6/6.
Πως μπορείτε να υποστηρίξετε το “People’s Choice Award”:
1. Κάνοντας like στην αφίσα μέσα από την επίσημη Facebook σελίδα του L’Oreal Brandstorm
2. Κάνοντας share την αφίσα
3. Δίνοντας δημοσιότητα στην ενέργειά