"H κρίση είναι μια ελληνική λέξη" ("Crisis is a greek word") είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης.
Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκτασή της σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 50 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.
Επόμενος σταθμός της παγκόσμιας περιοδείας της έκθεσης είναι, τον Σεπτέμβριο του 2013, η "Taiwan Design Expo" στην Ταϊπέι, πρωτεύουσα της Ταϊβάν, σε συνεργασία με την πλατφόρμα προώθησης του ελληνικού design στην Ασία DESIGNLOBBY.ASIA.
Το DESIGNLOBBY.ASIA ιδρύθηκε το 2012 από τον Βασίλη Μπαρτζώκα και είναι μια πλατφόρμα προώθησης ανθρώπων από τη δημιουργική οικονομία της Ελλάδας και της Ευρώπης στις αγορές της Ασίας και όχι μόνο, ενώ πρόσφατα δημιουργήθηκε και το DESIGNLOBBY.GREECE. Aντιπροσωπεύει Έλληνες επαγγελματίες από τους χώρους του Branding & της Επικοινωνίας, Illustration, Αρχιτεκτονικής, Interior Design, Βιομηχανικού Σχεδιασμού, Φωτογραφίας, Mελέτης Φωτισμού, Μotion Design, κ.ά. Η πλατφόρμα έχει ήδη συμμετάσχει με επιτυχία στο "Beijing Design Week", στο "Guangzhou Design Week", σε δύο Canton Fair, στο BODW στο Χονγκ Κονγκ και σε άλλες δράσεις στην Ασία.
Το πρότζεκτ "Crisis is a greek word" υλοποιεί η ομάδα Susurrus, που δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό και αποτελείται από γνωστούς σχεδιαστές. Στόχος της συνεργασίας είναι η προώθηση και επικοινωνία της ελληνικής σχεδιαστικής παραγωγής στην Ασία και γενικότερα στο εξωτερικό.