Το κρασί έχει ποτίσει τις σελίδες της ιστορίας μας ήδη από τα ομηρικά έπη. Όταν λοιπόν, ο οίνος ο "ευφραίνων καρδίαν" συνδυάζεται με φιλανθρωπικά κίνητρα, τότε αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον πολλά υποσχόμενο. Η "Ελλ…οίνον χώρα Ο.Ε." (www.elloinonchora.eu) είναι η Μαθητική Εικονική Επιχείρηση του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης, που δημιουργήθηκε με την πρωτοβουλία των μαθητών και των καθηγητών του Μαθητικού Πολιτιστικού Ομίλου "Νεανικής Επιχειρηματικότητας" και του Μαθητικού Πολιτιστικού Ομίλου "Δρόμοι Κρασιού".
Στο πλαίσιο λοιπόν, του Πανελλήνιου Διαγωνισμού "ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ 2013", του Σωματείου "Επιχειρηματικότητα Νέων", συμμετέχουν 48 ιδιωτικά και δημόσια σχολεία από όλη την Ελλάδα, στη δημιουργία εικονικών επιχειρήσεων. Στην ουσία οι λειτουργίες θυμίζουν πραγματική επιχείρηση. Παράγεται συγκεκριμένο προϊόν, προωθείται, διαφημίζεται και πωλείται, όπως ακριβώς συμβαίνει στο χώρο του εμπορίου. Τα κέρδη όμως, θα διατεθούν, όπως ορίζει ο κανονισμός, για φιλανθρωπικό σκοπό.
Το προϊόν που επέλεξαν φέτος οι μαθητές είναι το κρασί, καθότι είναι συνδεδεμένο με όλες τις εκφάνσεις της ζωής των Ελλήνων. Πρόκειται για μια αγαπημένη συνήθεια που ξεκινά από την αρχαιότητα και φτάνει ακόμη και σήμερα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι κάθε σημαντικής στιγμής της ζωής μας. Συν τοις άλλοις έχει αποδειχθεί, ότι διαθέτει ευεργετικές ιδιότητες στη ψυχή και στο σώμα του ανθρώπου. Ο εν λόγω οίνος είναι βιολογικής καλλιέργειας, των ποικιλιών "Αγιωργίτικο – Cabernet Sauvignon". Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό αγόρασαν το βιολογικό μούστο και τον τοποθέτησαν στην δεξαμενή της οινοποιητικής μονάδας του σχολείου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ζύμωσής του.
Ακολούθησε η εμφιάλωση του κρασιού, ενώ η ετικέτα της φιάλης επιλέχθηκε μετά από εσωτερικό διαγωνισμό ανάμεσα σε 15 διαγωνιζόμενους μαθητές – καλλιτέχνες. Το κρασί μάλιστα, είναι πιστοποιημένο από τον Οργανισμό Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων. Στο παρόν στάδιο έχει ήδη ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του Διαγωνισμού, δηλαδή η Εμπορική Έκθεση, όπου με γνώμονα την ευγένεια, την καλή διάθεση και το "άρωμα κρασιού" το προϊόν κέρδισε τις εντυπώσεις, τόσο των παρευρισκομένων, όσο και της επιτροπής του Διαγωνισμού.
Το διήμερο 19 και 20 Απριλίου ανοίγουν οι πόρτες της Λεοντείου για το κοινό, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί τα περίπτερα, τις παρουσιάσεις και τις παραστάσεις και να αξιολογήσει τις προσπάθειες των μαθητών. Πέρα από την ενίσχυση των Ελλήνων παραγωγών, τα παιδιά στέλνουν ένα μήνυμα με αυτόν το δημιουργικό τρόπο στην κοινωνία της κρίσης " Μπορούμε να κινηθούμε με τα δικά μας προϊόντα. Τα ελληνικά προϊόντα και μάλιστα τα βιολογικά μπορούν να οδηγήσουν σε ανάπτυξη, ανταγωνιστικότητα και ανάκαμψη της οικονομίας".