Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, έχει δημιουργήσει πολλά και μεγάλα προβλήματα στην εικόνα της Αθήνας ως τουριστικό προορισμό. Το Ξενοδοχείο Τιτάνια επιλέγει να επιτεθεί στην κρίση με εξωστρέφεια, ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών φιλοξενίας, επένδυση σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες, αναβάθμιση των επισιτιστικών τμημάτων και προσιτές τιμές για όλους.
Εκτός από την αναβαθμισμένη παρουσία του στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, το Τιτάνια στηρίζει και τον εσωτερικό τουρισμό. Ήδη από τις αρχές του 2013 μέχρι το τέλος Απριλίου, με κεντρικό μήνυμα "Το Τιτάνια στηρίζει τους Έλληνες", καθιέρωσε προνομιακές τιμές για όλους του Έλληνες επισκέπτες της πρωτεύουσας, από 60€ το δωμάτιο με πλούσιο πρωινό.
Η εξωστρέφεια είναι επένδυση
Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, υπάρχουν ευκαιρίες. Αυτές οι ευκαιρίες αναζητήθηκαν μέσω του ανοίγματος του ξενοδοχείου σε νέες αγορές. Η συνεπακόλουθη πτώση των τιμών λόγω της κρίσης, κέντρισε το ενδιαφέρον τουριστών αναπτυσσόμενων κρατών, για τους οποίους παλιότερα η Αθήνα θεωρείτο απλησίαστη. "Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει σημαντικά. Οι μεγαλύτεροι πελάτες του Τιτάνια είναι από χώρες όπως η Ισπανία, η Βραζιλία, οι ΗΠΑ, η Κύπρος, η Αργεντινή, η Κίνα, η Ρωσία και η Ινδία. Αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση στις κρατήσει από την Τουρκία", δηλώνει ο Χρήστος Παναγέας, Εμπορικός Διευθυντής του ΤΙΤΑΝΙΑ.
Επένδυση στη γεύση
Το ΤΙΤΑΝΙΑ επέλεξε να αναδείξει το καλύτερο πρόσωπο της Ελλάδας αναβαθμίζοντας πρωτίστως όλα τα επισιτιστικά του τμήματα. Ο Executive Chef του ξενοδοχείου Χρήστος Τζιλήρας ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία αυτό το εγχείρημα. Από το πρωινό, του οποίου ο χαρακτήρας συνοψίζεται πλέον στο motto“Breakfast for a new day”, ενσωματώνοντας όλες τις νέες τάσεις για μια υγιεινή και ελαφριά διατροφή, μέχρι τα βράδια στο Olive Garden, που ντύνονται μουσικά με το σχήμα του Βασίλη Κωνσταντινίδη από τους Idols και την παρέα του, το ΤΙΤΑΝΙΑ προσφέρει μοναδικές επιλογές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το Café-Bar, La Brasserie, στο lobby του ξενοδοχείου είναι το σημείο συνάντησης του κέντρου της Αθήνας, όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα σύντομο διάλειμμα, ένα επαγγελματικό ραντεβού ή μια φιλική συνάντηση. Στη φιλοσοφία της Brasserie εισήχθησαν μοναδικές καινοτομίες, όπως το concept των Free Coffee Refills, την απεριόριστη κατανάλωση ζεστού αρωματικού καφέ φίλτρου με κάθε παραγγελία γλυκού.
Παράλληλα, το φημισμένο Gourmet Restaurant Olive Gardenστο rooftop του ξενοδοχείου με θέα την Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό, όπου τα φώτα της πόλης δημιουργούν μια ξεχωριστή κοσμοπολίτικη αύρα, προσφέρει gourmet δείπνα με πρωτοποριακές μεσογειακές και ελληνικές γεύσεις από φρέσκα προϊόντα με την υπογραφή του Chef de cuisine Αλέξανδρου Χαραλαμπόπουλου. Επιπλέον, το Olive Garden δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη στήριξη των Ελληνικών προϊόντων, δημιουργώντας πρωτοποριακά θεματικά φεστιβάλ καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με εικόνες και γεύσεις που παντρεύουν τη σύγχρονη Ελλάδα με τις διεθνείς γαστρονομικές τάσεις.
Value for money & καινοτομία
Η νέα εικόνα του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ συνδυάζει αποτελεσματικά ποιότητα, προσιτές τιμές, gourmet φαγητό, ξεχωριστά events και καινοτομία. Υψηλές ταχύτητες Wi-Fi, δυνατότητα ενοικίασης ipad στους επισκέπτες, σύγχρονο φιλικό προς τον χρήστη website με δυνατότητα realtime κράτησης και δημιουργία tailormade πακέτου διαμονής και πλατφόρμα NOVA full pack σε όλα τα δωμάτια είναι κάποιες από τις καινοτομίες που επέλεξε ως αντίδοτο στην κρίση.
Ξεχωριστά meetings & conferences
Με μεγάλο αριθμό επιλογών για προσωπικές ή επαγγελματικές συναντήσεις, για φαγητό ή καφέ, αλλά και για τη διοργάνωση ξεχωριστών meetings & conferences, όλοι οι χώροι του Τιτάνια, μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε επαγγελματική ανάγκη. Η άριστη ποιότητα υπηρεσιών με τις πιο value for money τιμές της αγοράς, καθιστούν το Τιτάνια, μια μοναδική επιλογή. Ξεχωρίζουν τα Συνεδριακά Κέντρα ΕΥΡΩΠΗ και ΟΥΡΑΝΟΣ καθώς μπορούν να φιλοξενήσουν από 30 μέχρι 1300 άτομα. Το υπόγειο parking 200 θέσεων παράλληλα με τον σταθμό του Μετρό στο Πανεπιστήμιο, καθιστούν το Τιτάνια εύκολα προσβάσιμο.