Λόγω σημαντικών καθυστερήσεων που παρατηρούνται στην εισαγωγή και επικαιροποίηση στο σύστημα Myschool σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
1) Ο/η Διευθυντής/ντρια κάθε σχολικής μονάδας σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 του Ν. 3848/2010 έχει την ευθύνη της καταγραφής και εισαγωγής των στοιχείων που αφορούν τη μονάδα ευθύνης τους στο σύστημα καταγραφής MySchool, καθώς και την επικαιροποίησή τους.
2) Οι Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης βάσει του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 3848/2010 είναι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και την οριστικοποίηση των ανωτέρω στοιχείων.
3) Οι Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης βάσει του άρθρου 7 παρ. 5 του Ν. 3848/2010 ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, προσδιορίζουν τις κενές θέσεις και τις λειτουργικές ανάγκες αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010.
Κατόπιν τούτων και επειδή για την πλήρωση των κενών η Υπηρεσία του Υπουργείου θα στηριχθεί στην πληροφορία της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων MySchool παρακαλούμε μέχρι την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.00 να γίνει καταγραφή στο σύστημα όλων των στοιχείων κάθε σχολείου.
Τα παραπάνω αναφέρονται σε έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης που στάλθηκε προς τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας των τεσσάρων νομών του νησιού.
Σημειώνουμε ότι σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο Παιδείας έχει κάνει γνωστό πως για την πλήρωση των κενών, η Υπηρεσία του Υπουργείου θα στηριχθεί στην πληροφορία της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων My School. Για το λόγο αυτό, με ευθύνη των παραπάνω Περιφερειακών Διευθυντών, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Διευθυντές των σχολείων καλούνται να κάνουν τάχιστα πλήρη καταγραφή όλων των στοιχείων στο σύστημα My School, όπως υποχρεούνται εκ του νόμου. Αυτά τα δεδομένα θα δείξουν την εικόνα των κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικών. Σε περίπτωση που αυτοί δεν συμφωνήσουν με τα αφορώντα σε αυτούς δεδομένα του My School, θα δηλώσουν τεκμηριωμένα τη διαφοροποίησή τους.