Η εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος σε καμιά περίπτωση δεν αποσκοπεί στην υποβάθμιση του μαθήματος της Χημείας, αλλά αντίθετα αποβλέπει στη διεύρυνση της δυνατότητα επιλογής που έχουν οι μαθητές σε σχέση με τις μελλοντικές σπουδές τους.
Τα παραπάνω αναφέρει ο υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση που διαβίβασε στη Βουλή, ενώ τονίζει ότι το υπουργείο αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του μαθήματος της Χημείας, τόσο για τη γενική μόρφωση και την επαγγελματική εκπαίδευση των μαθητών, όσο και για τη συμβολή της στην πρόοδο της επιστήμης, αλλά και στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.
Με τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή, η Πληροφορική εντάχθηκε στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δημιουργώντας ένα ακόμα επιστημονικό πεδίο, το έκτο.
Οι μαθητές θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε Πληροφορική και Χημεία, ενώ, όπως αναφέρεται στην τροπολογία: "Για τμήματα της πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η πληροφορική. Οι άλλες σχολές και τα τμήματα, για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η πληροφορική, θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι την 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους. Η παραπάνω απόφαση της ΑΔΙΠ δημιουργεί δέσμια υποχρέωση στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την έκδοση της δικής του απόφασης".
Διαβάστε εδώ όλες τις αλλαγές στη Γ' Λυκείου
Καλόγηρος Βασίλειος