Η δεύτερη ανάθεση της διδασκαλίας των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο στους καθηγητές Πληροφορικής δίδεται σε περιπτώσεις που επιβάλλονται από συγκεκριμένες λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων.
Το παραπάνω ανέφερε ο υπουργός Παιδείας ενώ τόνισε, σε γραπτή του απάντηση, ότι η διδασκαλία των Μαθηματικών είναι μια μαθησιακή διαδικασία, η οποία κινείται σε διαφορετικά επίπεδα αφαίρεσης. Η διαπραγμάτευση κάθε έννοιας στα Μαθηματικά διαφοροποιείται ανάλογα με την τάξη και τη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Ο διδάσκων όχι μόνο θα πρέπει να έχει πολύπλευρη και βαθιά γνώση της έννοιας, την οποία πραγματεύεται στην τάξη αλλά, κυρίως, του τρόπου με τον οποίο αυτή εξελίσσεται μέσα στο σχολικό corpus των Μαθηματικών. Χωρίς αυτήν τη γνώση. Ο καθηγητής θα επιδιώκει στόχους που είτε δε συμβαδίζουν με το Πρόγραμμα Σπουδών είτε είναι αμφίβολης παιδαγωγικής αξίας, όπως για παράδειγμα η εμφάνιση των Μαθηματικών ως ένα σώμα τεχνικών και δύσκολων διαδικασιών, χωρίς δομή.
Ο υπουργός συνέχισε, υπογραμμίζοντας ότι σε πολλά τμήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ διδάσκονται Μαθηματικά και μάλιστα σε μερικά από αυτά σε αρκετή έκταση. Ωστόσο, το περιεχόμενο, ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται και εντέλει, ο στόχος διδασκαλίας τους είναι πρωταρχικά προσανατολισμένος στη στήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας με τα οποία κάθε σχολή εφοδιάζει τους φοιτητές της, κάτι που διαφέρει εντελώς με την εκπαίδευση που παρέχεται στους φοιτητές Μαθηματικών Τμημάτων και η οποία είναι σαφώς προσανατολισμένη στην πολύπλευρη και ουσιαστική γνώση της Μαθηματικής Επιστήμης.
Καλόγηρος Βασίλειος