"Αναφορικά με το ζήτημα της διενέργειας μελέτης από το ΙΕΠ για τις Β αναθέσεις στη Β/θμια Εκπαίδευση, σημειώνεται ότι θα εξεταστούν συνολικά τα ζητήματα που αφορούν τις αναθέσεις μαθημάτων στους επιμέρους κλάδους των εκπαιδευτικών μετά την ολοκλήρωση των αλλαγών στο Λύκειο".
Τα παραπάνω αναφέρει ο υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση σε δελτίο τύπου της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος που κατατέθηκε ως αναφορά από τον Βουλευτή κ. Νικολόπουλο.
Η ΕΠΕ ζητούσε μεταξύ των άλλων τον προγραμματισμό και την υλοποίηση μελέτης για τις Β αναθέσεις στη Β/θμια, από το ΙΕΠ σε άμεση και διαρκή συνεργασία με τα Τριτοβάθμια Ιδρύματα της χώρας, στην οποία θα συμμετέχουν οι εκπαιδευτικές και Επιστημονικές Ενώσεις αλλά και η ίδια η κοινωνία, με τη μορφή ουσιαστικής διαβούλευσης στην οποία θα μπορούν να τοποθετηθούν. Τα οποιαδήποτε αποτελέσματα θα είναι σαφώς Επιστημονικά και Παιδαγωγικά τεκμηριωμένα και θα επικαιροποιούνται περιοδικά και δεν θα μπορεί κάποια ειδικότητα να έχει παραπάνω από κάποιο μικρό αριθμό Β αναθέσεων.
Ο υπουργός κάνει γνωστό ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 654 ισχύουν τα εξής για τις Β αναθέσεις:
Με τα μαθήματα Α ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ενώ με τα μαθήματα Β ανάθεση συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Όταν ένας εκπαιδευτικός διδάσκει μαθήματα Β ανάθεσης, είτε από τη βασική του ειδικότητα, είτε από δεύτερη ειδικότητα που του έχει αποδοθεί, οι ώρες των μαθημάτων Β ανάθεσης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των 10 διδακτικών ωρών.
Περαιτέρω επισημαίνεται ότι οι αναθέσεις στους κλάδους των εκπαιδευτικών κατανέμονται με βάση τα τυπικά τους προσόντα ( πτυχίο, μεταπτυχιακό κ.α.) καθώς και με βάση τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Καλόγηρος Βασίλειος