“Ακούστε, αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό και δεν το ανέφερα γιατί δεν έχουμε καταλήξει”. Το παραπάνω δήλωσε ο Υπουργός Παιδείας στη σημερινή συνέντευξη τύπου για το ενδεχόμενο διενέργειας διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ενώ μεταξύ των άλλων ανέφερε ότι "φιλοδοξούμε να το πετύχουμε αυτό, είμαστε πολύ πιο κοντά από όσο όταν ξεκινάγαμε, αυτή θα είναι μια μεγάλη επιτυχία. Δεν είμαστε υπεραισιόδοξοι, αλλά το παλεύουμε και βλέποντας και το περιβάλλον όπου αναπτύσσουμε αυτές τις πρωτοβουλίες πιστεύουμε ότι υπάρχει ένα κλίμα θετικό που στο τέλος κάτι θα δώσει".
Ο κ. Λοβέρδος τόνισε ότι οι μαζικές συνταξιοδοτήσεις και οι παράδοξες μορφές χρηματοδότησης των αναπληρωτών δημιουργούν μια ασφυκτική κατάσταση. "Φέτος τα καταφέραμε, του χρόνου δε θα τα καταφέρουμε. Άρα πρέπει να φύγουμε από το λόγο ένα προς δέκα. Η σκέψη έγινε σε δική μου συνεννόηση με τον κ. Μητσοτάκη και με δική του, επειδή δε θέλω να κάνω τον έξυπνο στις πλάτες κάποιου άλλου, με τη δική του θετική στάση το ανακοίνωσα, πρώτο στάδιο να το πεις στους πολίτες ότι αυτό του χρόνου δε θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα", υπογράμμισε ο κ. Λοβέρδος.
Η καλύτερη ρύθμιση του εκπαιδευτικού δυναμικού αφήνει κάποια περιθώρια βελτίωσης του προβλήματος των κενών όμως δε λύνει το πρόβλημα, ανέφερε ο Υπουργός Παιδείας, και γι' αυτό το λόγο συντάχθηκε και μια μελέτη που παρουσιάζει το πρόβλημα της έλλειψης εκπαιδευτικών σε όλες του τις διαστάσεις.
Σε περίπτωση που διεξαχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν θα αιφνιδιαστούν οι εκπαιδευτικοί, καθώς ο κ. Λοβέρδος δήλωσε ότι "επειδή εμείς θα προσλάβουμε μέσω ΑΣΕΠ και οι υποψήφιοι πρέπει να προετοιμαστούν, δεν είναι δυνατόν να τους ανακοινώσουμε δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις ότι θα γίνουν οι εξετάσεις, κι επειδή αυτό το προσωπικό το χρειαζόμαστε για τα σχολεία που θα λειτουργήσουν την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά, αυτά πρέπει να γίνουν το Φεβρουάριο, άρα η απόφαση πρέπει να ληφθεί τώρα, να ξέρουμε που πάμε".
Για ακόμη μια φορά, ο υπουργός υπογράμμισε ότι θα απορροφηθούν οι "διοριστέοι του 2008 και στη συνέχεια θα απορροφηθούν αυτοί από το διαγωνισμό που θα αφορά κατά βάση τις μεγάλες ανάγκες σε φιλολόγους σε μαθηματικούς σε φυσικούς σε δασκάλους σε νηπιαγωγούς".
Καλόγηρος Βασίλειος