Στο πλευρό των εκπαιδευτικών που αντιστέκονται στην αξιολόγηση βρίσκεται η ΟΛΜΕ που με δελτίο Τύπου της χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων που στην πλειοψηφία τους αρνούνται τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας για την υλοποίηση της "αυτοαξιολόγησης" των σχολείων.
Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ουσιαστικά επιδιώκει να επιβάλλει με διαταγές μια διαδικασία για την οποία συγχρόνως διακηρύσσει πως έχει τα χαρακτηριστικά της εθελούσιας συμμετοχής των εκπαιδευτικών.
"Είναι ολοφάνερο", τονίζει η ΟΛΜΕ, "ότι το υπουργείο Παιδείας έχει λάβει το μήνυμα της μεγάλης πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας και την αντίθεση τους στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολείων που προσπαθεί να υλοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας αλλά και συνολικά στην αντιεκπαιδευτική του πολιτική».
Σύμφωνα με το Δ.Σ της ΟΛΜΕ η νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ και οι πιέσεις δ/ντών σχολικών μονάδων για την αξιολόγηση δείχνει τις δυσκολίες που συναντά το Υπουργείο στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας εξαιτίας της μαζικής αντίστασης των συλλόγων διδασκόντων.
Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς "να συνεχίσουν να μην υποκύπτουν στις πιέσεις του υπ. Παιδείας και του διοικητικού μηχανισμού και με όλους τους δυνατούς τρόπους να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση και να μην συγκροτήσουν ομάδες εργασίας. Σε κάθε περίπτωση ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή στις ομάδες.Οι ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα συσπειρώνοντας τους συναδέλφους σε κάθε σχολείο θα βάλουν φραγμό στις πρακτικές αυταρχισμού και εκφοβισμού των στελεχών της διοίκησης (διευθυντών – σχολικών συμβούλων) καταγγέλλοντας αυτές τις συμπεριφορές στην εκπαιδευτική κοινότητα και καλώντας τους να λογοδοτήσουν στις γενικές συνελεύσεις".
Η ΟΛΜΕ κλείνει το κείμενό της τονίζοντας ότι θα συνεχίσει τη μάχη, για να μην περάσει η αυτοαξιολόγηση στα σχολεία. "Κάθε μέρα, που περνά, χωρίς να πραγματοποιούνται τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας, αποτελεί μια νίκη για τους εκπαιδευτικούς, που τους φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην ανατροπή των αντι-εκπαιδευτικών πολιτικών".