Υπουργείο προς πανεπιστημιακούς: Ελάτε να μιλήσουμε

Σε διάλογο καλεί ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τους πρυτάνεις των ΑΕΙ και τους διοικητικούς υπαλλήλους, προκειμένου να καταλήξουν σε μια συμφωνία και να ανοίξουν τα ανώτατα Ιδρύματα της χώρας, αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία αποστολής στο ΑΣΕΠ των τελικών πινάκων με τους υπαλλήλους προς διαθεσιμότητα από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Εν τω μεταξύ, απόψε το πρωτοδικείο έκρινε παράνομη την απεργία των διοικητικών υπαλλήλων του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κάνοντας δεκτή την προσφυγή του υπουργείου Παιδείας.

"Καλώ την Παρασκευή

τις Πρυτανικές Αρχές των οκτώ Ιδρυμάτων σε διάλογο, προκειμένου η Πολιτεία και το υπουργείο να τους συνδράμουν στην διαδικασία της διοικητικής αναδιάρθρωσης που πρέπει να ακολουθήσουν.  

Καλώ επίσης σε διάλογο τους διοικητικούς υπαλλήλους των Ιδρυμάτων που συμμετείχαν στην διαθεσιμότητα, για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες δια-ιδρυματικής κινητικότητας και της επανατοποθέτησης των περισσοτέρων σε φορείς του δημοσίου. 

Ο διάλογος προϋποθέτει ανοικτά Πανεπιστήμια, που είναι καθολική απαίτηση της Ελληνικής κοινωνίας" καταλήγει ο κ. Αρβανιτόπουλος.

Νωρίτερα, σήμερα, ο υπουργός άφησε σαφείς αιχμές κατά του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδόση Πελεγρίνη, λέγοντας ότι το Ίδρυμα που διοικεί "είναι ουσιαστικά το μόνο κλειστό Πανεπιστήμιο".

Προς το παρόν, πάντως, δε διαφαίνεται λύση στο θέμα της λειτουργίας των ΑΕΙ, καθώς, τόσο οι απεργοί όσο και το υπουργείο Παιδείας, παραμένουν ανυποχώρητοι.

Υπενθυμίζεται ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο θα συνεδριάσουν την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, για να εισηγηθούν στην Ομοσπονδία τους νέα 48ωρη απεργία για την ερχόμενη εβδομάδα.

Προειδοποίηση για το θέμα της μη λειτουργίας των Πανεπιστημίων απηύθυνε χθες και η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, σε συνάντηση που είχε με τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διαβάστε ακόμα:

Κλιμακώνεται η σύγκρουση στην Παιδεία