Το δρόμο για τη φυλακή έδειξαν ανακριτής και εισαγγελέας στους τρεις κατηγορούμενους στην υπόθεση των 230 κιλών καθαρής κοκαΐνης που βρέθηκαν σε βίλα της Βούλας και η αξίας τους εκτιμάται ότι ξεπερνά τα δέκα εκατομμύρια ευρώ.
Ο 25χρονος Μεξικανός, ο οποίος σύμφωνα με την αστυνομία είναι αρχηγικό μέλος της οργάνωσης και ο 69χρονος Καναδός, γεννημένος στην Κολομβία.
κράτησαν το στόμα τους ερμητικά κλειστό και ενώπιον του ανακριτή έκαναν χρήση του δικαιώματος της σιωπής.
Ο 62χρονος Έλληνας συγκατηγορούμενος τους στην απολογία του αρνήθηκε τις βαρύτατες κακουργηματικές κατηγορίες τις οποίες αντιμετωπίζει ισχυριζόμενος ότι δεν έχει καμία σχέση με ναρκωτικά.
Ο συνήγορος τους Σάκης Κεχαγιόγλου, πάντως, σε δηλώσεις του χαρακτήρισε την απόφαση της προφυλάκισης «αναμενόμενη εξέλιξη».
Σε βάρος των κατηγορουμένων έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για εγκληματική οργάνωση ( συγκρότηση, ένταξη, διεύθυνση), ιδιαίτερα διακεκριμένη περίπτωση διακίνησης ναρκωτικών ( εξαγωγή , μεταφορά, εισαγωγή, κατοχή) κατά συναυτουργία και οπλοκατοχή καθώς φέρονται ως μέλη ενός από τα πλέον οργανωμένα διεθνή δίκτυα εισαγωγής και διακίνησης κοκαΐνης από την Κεντρική Αμερική στη χώρα μας και σε άλλες χώρες της δυτικής Ευρώπης.
Οι έρευνες για την συγκεκριμένη υπόθεση συνεχίζονται καθώς οι εκτιμήσεις των αρχών είναι ότι εμπλέκονται τουλάχιστον ακόμα δυο άτομα, μεταξύ των οποίων ένας 35χρονος Μεξικανός που φέρεται μάλιστα και ως ο εγκέφαλος του εγκληματικού κυκλώματος και ένας 36χρονος Αμερικανός γεννημένος στο Λίβανο.
Τα μέχρι τώρα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει μετά από συντονισμένες και πολύμηνες έρευνες η Δίωξη Ναρκωτικών, το ΣΔΟΕ αλλά και η αμερικανική υπηρεσία δίωξης ναρκωτικών (DΕΑ) οδηγούν, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, σε μια οργάνωση που επεδίωκε να δημιουργήσει «πύλη» εισόδου, μέσω της Ελλάδας για την διακίνηση ναρκωτικών προς την υπόλοιπη Ευρώπη.
Σύμφωνα με την αστυνομία ήταν μια καλοστημένη «επιχείρηση» που είχε συστήσει ακόμη και εταιρία με στόχο τη νομιμοφανή μεταφορά και εισαγωγή των εμπορευμάτων. Τα ναρκωτικά ταξίδευαν μέσω θαλάσσης, σε εμπορικά πλοία υπερπόντιων δρομολογίων, μέσα σε εμπορευματοκιβώτια με φρούτα και φυλάσσονταν σε ειδικούς χώρους αποθήκευσης.