Στις 28 Σεπτεμβρίου θα εκδικαστεί η υπόθεση του δεξαμενόπλοιου «Lassea»
Στις 28 Σεπτεμβρίου θα εκδικασθεί από το τριμελές πλημμελειοδικείο Πειραιά, η υπόθεση του δεξαμενόπλοιου «Lassea», που μέχρι πρότινος πραγματοποιούσε την απάντληση των καυσίμων από το βυθισμένο πλοίο «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» στο Σαρωνικό και στις δεξαμενές του είχαν εντοπιστεί από το λιμενικό σώμα μίγματα πετρελαιοειδών χωρίς νόμιμα παραστατικά.
Το αίτημα στη δικαστική έδρα κατέθεσαν οι συνήγοροι υπεράσπισης του πλοιάρχου και του πρώτου μηχανικού του πλοίου, με το αιτιολογικό ότι ακόμα δεν έχει προσδιορισθεί και ογκομετρηθεί από το Γενικό Χημείο του Κράτους η σύσταση του φερόμενου ως παράνομου φορτίου, αλλά δεν υπάρχει και η απαιτούμενη έκθεση προσδιορισμού των διαφυγόντων δασμών.
Το αίτημα έγινε δεκτό, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ενώ οι δύο ναυτικοί, στους οποίους έχει ήδη ασκηθεί δίωξη για παραβίαση τελωνειακού κώδικα για λαθρεμπορία καυσίμων σε βαθμό πλημμελήματος, αφέθηκαν ελεύθεροι. Στη σημερινή διαδικασία παραβρέθηκαν οι μάρτυρες κατηγορίας, δύο πλωτάρχες λιμενικοί και ένας τελωνειακός.
Τo Aegean Breeze 1 θα απαντλήσει τα υπόλοιπα καύσιμα
«Ήρθα να καταθέσω στην Εισαγγελία στοιχεία που γίνονται εις βάρος της εταιρείας μου» δήλωσε το μεσημέρι, εξερχόμενος από το δικαστικό μέγαρο Πειραιά, ο ιδιοκτήτης του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», Θεόδωρος Κουντούρης.
Η συνήγορος του ιδιοκτήτη του δεξαμενόπλοιου ανέφερε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι ο κ. Κουντούρης φαίνεται ενοχλημένος από το γεγονός ότι ενώ η εταιρεία του είναι υπεύθυνη για τη όλη διαχείριση της απορρύπανσης στις παράκτιες περιοχές αλλά και στην απάντληση των καυσίμων από το βυθισμένο πλοίο, την ίδια ώρα τού επιβάλλονται ενέργειες από τις αρμόδιες Αρχές, με τις οποίες δεν συμφωνεί.
Εν τω μεταξύ, το πετρελαιοφόρο «Aegean breeze 1», μετά από σχετικό έγγραφο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, θα απαντλήσει τα υπόλοιπα καύσιμα που βρίσκονται στις δεξαμενές του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» στον Σαρωνικό. Το συγκεκριμένο πλοίο βρίσκεται ήδη στο σημείο του ναυαγίου.
Την απάντληση των καυσίμων διεκδικούσε, σύμφωνα με πληροφορίες, και άλλη εταιρεία με το πλοίο «Siros».
Τα δύο πλοία ανήκουν σε διαφορετικές εταιρείες και η μία έχει αιτηθεί να απαντλήσει το πετρέλαιο ως πετρελαιοειδή κατάλοιπα και η άλλη ως φορτίο.