Μελέτη του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών δίνει χρήσιμες συμβουλές ενόψει της προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης. Όπως επισημαίνεται δεν πρέπει η παραλαβή να γίνεται από άτομα που δεν γνωρίζουν τη διαδικασία. Σημαντικό είναι όπως τονίζεται στο κείμενο της μελέτης να μετράμε με δικό μας μετρητή και να μην εμπιστευόμαστε το μετρητή του βυτιοφόρου ή της δεξαμενής.
Το ΚΕΠΚΑ τονίζει ότι πρέπει να τηρούνται όλες οι διαδικασίες για την αποφυγή ατυχημάτων και η παραλαβή να γίνεται χωρίς βιασύνη για την αποφυγή λαθών.
Προτείνει μάλιστα να αποφεύγουμε να πληρώσουμε αν η απόδειξη ή το τιμολόγιο παραλαβής–πληρωμής δεν έχει συμπληρωμένα όλα τα απαιτούμενα, από το νόμο, στοιχεία (όπως: ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του πελάτη, ποσότητα, προμέτρηση και επιμέτρηση, ώρα παράδοσης κ.λπ.).
Για να μπορέσουμε να βγούμε όσο το δυνατόν περισσότερο ωφελημένοι, καλό είναι σύμφωνα με τις οδηγίες να ερευνούμε και να συγκρίνουμε τις αναγραφόμενες, στα πρατήρια της περιοχής μας.
Η μέτρηση της ανύψωσης της στάθμης του πετρελαίου, μέσα στη δεξαμενή, είναι απαραίτητο να γίνεται, αφού κατασταλάξει ο αφρός, δηλαδή 5-6 λεπτά μετά το γέμισμα της δεξαμενής και συστήνεται να ζητάμε από τον διανομέα, να γράψει το ύψος της στάθμης του καυσίμου πριν και μετά την παράδοση.
Όπως επισημαίνεται στη μελέτη, η συντήρηση αποτελεί προϋπόθεση, για λιγότερη κατανάλωση πετρελαίου και, επομένως, εξοικονόμηση χρημάτων.
Καταλληλότερος χρόνος για τη συντήρηση, είναι, αμέσως, μετά τη λήξη της περιόδου θέρμανσης δηλαδή Απρίλιο και Μάιο, ώστε να μη μείνουν κατάλοιπα καύσης, κατά την καλοκαιρινή περίοδο, οπότε γίνεται πιο δύσκολος ο καθαρισμός του συστήματος.