Η Ελλάδα θα πρέπει να προωθήσει περισσότερους προορισμούς
«Μόλις το 2% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει ζήσει την εμπειρία της κρουαζιέρας. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες και η Ελλάδα θα πρέπει να στραφεί προς την αγορά της Κίνα και να διαφημιστεί συντονισμένα με στόχο να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους γειτονικούς προορισμούς που αντιμετωπίζουν εντάσεις» επεσήμανε o Tom Fecke, γενικός γραμματέας της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας για την Ευρώπη (CLIA Europe), στη διάρκεια του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum με θέμα "Αναζητώντας νέες στρατηγικές για τον θαλάσσιο τουρισμό και την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο", που διοργανώνεται στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Ο κ. Fecke τόνισε, εξάλλου, ότι η Ελλάδα χρειάζεται να επενδύσει στη βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών, για να είναι έτοιμη να υποδεχθεί την είσοδο στην αγορά των νέων πλοίων δυναμικότητας άνω των 4.000 επιβατών.
Πρόσθεσε ότι στην κατηγορία αυτή θα κατατάσσονται περισσότερα από τα μισά νεότευκτα πλοία την περίοδο 2020-2026, πρόσθετης δυναμικότητας 230.000 επιβατών.
«Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για την Ελλάδα, να προωθήσει τις ομορφιές της υπόλοιπης χώρας, πέρα από τους διάσημους προορισμούς, ώστε να εκμεταλλευτεί το τεράστιο δυναμικό της βιομηχανίας κρουαζιέρας» δήλωσε, από την πλευρά του, ο Michel Nestour, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Διεθνών Λιμένων και Προορισμών της Carnival Corporation & PLC.
Είπε, επίσης, ότι οι κορυφαίοι προορισμοί δεν εξαντλούνται στη Σαντορίνη και τη Μύκονο και η Ελλάδα θα πρέπει να προωθήσει περισσότερους προορισμούς, ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που δεν έχουν υψηλό κόστος.
Στη διάρκεια της πρώτης ημέρας του Forum συζητήθηκαν τα ζητήματα πολιτικής και ασφάλειας, που έχουν επηρεάσει την ανάπτυξη της βιομηχανίας κρουαζιέρας στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, δίνοντας την αφορμή στον πρόεδρο και & CEO της Grupo Pullmantur, Richard Vogel, να σχολιάσει την απόφαση της εταιρείας του να διαγράψει το λιμάνι του Μαρμαρά της Τουρκίας από τα δρομολόγιά της μέχρι νεωτέρας. Την ίδια τύχη είχαν κι άλλα μεγάλα τουρκικά λιμάνια, όπως εκείνο του Κουσάντασι.
«Η Ελλάδα έχει πολλές ευκαιρίες να αυξήσει τις δυνατότητες homeporting(σσ: επιβίβαση και αποπίβαση από το ίδιο λιμάνι) και τους όγκους των επισκεπτών, εφόσον, με σκληρή δουλειά, δώσει νέο όραμα στο προϊόν της, επενδύσει σε υποδομές και διαφοροποιήσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων καθώς διαθέτει το πλεονέκτημα της πολιτικής σταθερότητας» τόνισε ο ίδιος.
Διατύπωσε ακόμα το ερώτημα τι θα κάνει η Ελλάδα για να διατηρήσει τον αυξημένο όγκο επισκεπτών που δέχεται, όταν ανοίξει και πάλι η αγορά της Τουρκίας και των άλλων χωρών της Ανατολικής Μεσογείου.