Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με επαγγελματίες από τον χώρο της μόδας και έγιναν σημαντικές γνωριμίες
Με τη συμμετοχή 50 ελληνικών εταιριών ολοκληρώθηκε η παρουσία της χώρας μας στις Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις μόδας HOMI FASHION AND JEWELS και MICAM MILANO SEPTEMBER 2023, την οποία οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, η Homi Fashion and Jewels πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2023 στον εκθεσιακό χώρο FieraMilano (Rho) και αποτελεί σημείο συνάντησης για σχεδιαστές, εμπόρους λιανικής και επαγγελματίες στη βιομηχανία της μόδας και του κοσμήματος. Στη φετινή έκθεση παρευρέθηκαν 562 εκθέτες για να προβάλουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από τους κλάδους της ένδυσης, του αξεσουάρ και του κοσμήματος.
Αντιστοίχως, 1.024 brands συμμετείχαν στην 95η διοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης Υπόδησης MICAM MILANO, η οποία πραγματοποιήθηκε από 17 έως 20 Σεπτεμβρίου στον ίδιο εκθεσιακό χώρο και θεωρείται από τις κορυφαίες για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο.
Και στις δύο εκθέσεις, οι εκπρόσωποι των ελληνικών εταιρειών είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε Β2Β συναντήσεις με επαγγελματίες από τον χώρο της μόδας και να κάνουν σημαντικές γνωριμίες.
Μάλιστα, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, πρόθεση της Enterprise Greece είναι να υποστηρίξει την ελληνική συμμετοχή και στις επόμενες διοργανώσεις οι οποίες θα γίνουν τον Φεβρουάριο του 2024.
Την ικανοποίησή της για τη διεθνή αναγνώριση και ανοδική πορεία του κλάδου της ελληνικής ένδυσης, του αξεσουάρ και του κοσμήματος, εξέφρασε με δηλώσεις της η εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου: «Εταιρείες του κλάδου της μόδας και του κοσμήματος µε ελληνική ταυτότητα, διαπρέπουν στις διεθνείς αγορές, χάρη στην ποιότητα και την καινοτομία τους. Αντλώντας έμπνευση από την κουλτούρα και την παράδοση, οι ελληνικές εταιρείες παράγουν χειροποίητα προϊόντα, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον υλικά που χρησιμοποιούν και καταφέρνουν να κερδίζουν αναγνωρισιµότητα εκτός συνόρων και να αντιμετωπίζουν τον έντονο ανταγωνισμό. Πρόσφατα μάλιστα η Enterprise Greece, πέραν της Ευρώπης, όπου ο κλάδος έχει εδραιώσει την παρουσία του, διοργάνωσε για πρώτη φορά την εθνική συμμετοχή στις Διεθνείς Εκθέσεις Cotterie & Magic NY, όπου τα ελληνικά προϊόντα γνώρισαν μεγάλη απήχηση στο αμερικανικό κοινό.»