«Πήγε από άλλη πλευρά και όχι από εκεί που έπρεπε να πάει», ισχυρίζεται το αφεντικό του παραλιακού καταστήματος
Νέες μεγαλύτερες διαστάσεις έχει το θέμα με το βίντεο που δείχνει σερβιτόρο να πηγαίνει παραγγελία μέσα σε beach bar στη Ρόδο. Έγινε παρέμβαση εισαγγελέα, μετά τα πρόστιμα που έριξε το Λιμενικό στο κατάστημα, του οποίου ο ιδιοκτήτης είναι προκλητικός με όσα λέει για τον υπάλληλό του. Μάλιστα, μία από τις αιτιολογίες του για το γεγονός ότι το νερό έφτασε στο στήθος του σερβιτόρου είναι το ύψος του εργαζόμενου!
«Εμείς δεν βάλαμε με το ζόρι τον εργαζόμενο να πάει μέσα στη θάλασσα. Το νερό έφτασε στο στήθος του γιατί είναι κοντός. Πήγε από μόνος του για να πάρει τα τυχερά. Έχουμε ειδικές καρδιές που βάζουμε πάνω τα ποτά.
Πήγε από άλλη πλευρά και όχι από εκεί που έπρεπε να πάει. Είναι στο μάτι του καθενός πώς βλέπει αυτό που κάνουμε εμείς, που βάζουμε τις ξαπλώστρες στη θάλασσα. Το κάνουμε γιατί θέλουμε να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό, γιατί η παραλία δεν έχει κόσμο, μπας και έρθει κάποιος και κάτσει. Δεν είναι εμπορική παραλία εδώ», είπε, μιλώντας στην εκπομπή «Tlive» του Alpha.
Από την άλλη μεριά, μερίδα των εργαζομένων στο beach bar της Ρόδου με ανακοίνωση που εξέδωσε υποστηρίζει ότι παρά τις εντυπώσεις που έχουν δημιουργηθεί δεν εργάζονται σε συνθήκες μεσαίωνα:
«Δεν εργαζόμαστε με "συνθήκες μεσαίωνα" όπως ειπώθηκε από μέσα μαζικής ενημέρωσης ούτε "εκβιαζόμαστε", ούτε "εξαναγκαζόμαστε" να κάνουμε πράγματα που δεν επιθυμούμε κατά την εκτέλεση των καθηκόντων μας. Αντίθετα: Το beach bar στο οποίο εργαζόμαστε, στελεχώνεται από νέους ανθρώπους στο οποίο οι περισσότεροι εργαζόμαστε ήδη πολλά χρόνια, έχουμε κέφι και διάθεση για δουλειά, μεταξύ μας επικρατεί φιλικό κλίμα και πνεύμα συνεργασίας για κοινό όφελος, παίρνουμε πρωτοβουλίες και μοιραζόμαστε ιδέες τις οποίες όλοι μαζί πραγματοποιούμε».