Επισημαίνουν ότι δεν αρκούν οι υποδομές, που δεν υπάρχουν, αλλά χρειάζεται και έμπειρο και ικανό προσωπικό, που επίσης δεν υπάρχει
Τα τρένα ξεκίνησαν και πάλι να εκτελούν δρομολόγια, ωστόσο οι ειδικοί προειδοποιούν 36 ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ότι τα προβλήματα που ταλανίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, παραμένουν.
«Σίγουρα περίμενα και περιμένω να γίνει ένα ατύχημα, που να οφείλεται στην απαρχαιωμένη και απαξιωμένη υποδομή που έχουμε. Δηλαδή δεν αρκεί μόνο η 717. Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή», λέει η επίκουρη καθηγήτρια στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, Ζωή Χριστοφόρου. Η ίδια, μέσα από την ανοιχτή συζήτηση της «ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ», κρούει των κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται εδώ και χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Ακόμη κι αν είχαμε την τηλεδιοίκηση, θα πρέπει να είχαμε και προσωπικό, που να ξέρει να την χρησιμοποιεί και να την χρησιμοποιεί και σε κανονικές συνθήκες, αλλά και σε περιπτώσεις που για κάποιον λόγο υπάρχει κάποια βλάβη σε αυτήν» υπογραμμίζει η κ. Χριστοφόρου. Αυτό δηλαδή που όπως φάνηκε από την πρώτη στιγμή, ήταν από τους βασικούς λόγους, που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών. Η απειρία του σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος όπως κατήγγειλε σήμερα ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, είχε κάνει ξανά αίτηση για μετάταξη μέσω της κινητικότητας το 2020, αλλά ο ΟΣΕ τον είχε απορρίψει.