Δύο είναι τα πρόσωπα που είναι στο κέντρο των ερευνών
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η ανακριτική έρευνα για την τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη.
Ήδη καλούνται στην Ανακρίτρια εν ενεργεία και συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί, σε μια προσπάθεια να φωτιστούν οι πτυχές της ανείπωτης σιδηροδρομικής τραγωδίας με του 57 νεκρούς και ενδεχομένως να διευρυνθεί ο κύκλος των ανθρώπων στους οποίους θα αποδοθούν ευθύνες.
Δύο είναι τα πρόσωπα που είναι στο κέντρο των ερευνών: Ο προϊστάμενος Επιθεώρησης του ΟΣΕ και ο 59χρονος σταθμάρχης της μοιραίας βάρδιας, που όπως δήλωσε ο προϊστάμενος επιθεώρησης έπρεπε να είναι στη βάρδια και δεν ήταν.
Χθες πραγματοποιήθηκε η κατάθεση του συνταξιούχου σταθμάρχη, ο οποίος είπε ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης δούλεψε από τον ίδιο στον σταθμό της Λάρισας. Το λειτούργησε ο ίδιος από το 2007 μέχρι το 2009 και -όπως είπε- αν υπήρχε το ηλεκτρονικό σύστημα και αν λειτουργούσαν οι φωτεινοί σηματοδότες, τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
Σε ότι αφορά τον δεύτερο σταθμάρχη, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, οι συνάδελφοί του φαίνεται να έχουν καταθέσει στην ανακρίτρια ότι διαχειρίστηκε πάρα πολλά τρένα το ίδιο απόγευμα, ότι έφυγε μισή ώρα με 20 λεπτά νωρίτερα και ότι σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι η αμαξοστοιχία 62 έφτασε στον σταθμό της Λάρισας στις 11:05, δεν θα μπορούσε να είχε βοηθήσει γιατί στις 11 έληγε η βάρδιά του.
Ο Προϊστάμενος Επιθεώρησης πριν λίγες ημέρες αυτοβούλως κατέθεσε στην ανακρίτρια το χαρτί με τις βάρδιες στο οποίο φαινόταν ότι σε εκείνη τη βραδινή βάρδια την νύχτα του δυστυχήματος ήταν τρεις. Οι συνάδελφοί του υποστηρίζουν ότι είναι δύο στην πρωινή, δύο στην απογευματινή αλλά μόνο ένας στη βραδινή βάρδια.