«Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας»
Ο Γιώργος Αποστολέρης, πρώην σταθμάρχης Βόλου, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τα χαρακτηριστικά του σταθμού της Λάρισας και την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών.
Ο πρώην σταθμάρχης μίλησε για τον σταθμό της Λάρισας χαρακτηρίζοντας τον «δύσκολο» σταθμό, με πολύ έντονο φόρτο εργασίας.
Τόνισε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες , αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.
Αναφορικά με την τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας υπογράμμισε ότι δούλευε πριν από 3 -4 χρόνια, αλλά η λειτουργία της σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.
Σχετικά με την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών ξεκαθάρισε: «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις».
Σύμφωνα με τον πρώην σταθμάρχη του Βόλου και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή στην γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Καταλήγοντας ο κ. Αποστολέρης υπογράμμισε ότι «στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία».