«Το ανώμαλο μυαλό του καθενός δεν το ξέρω», απάντησε όταν τη ρώτησαν οι συνήγοροι υπεράσπισης γιατί την άφησε να φύγει και δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του
Το «σφυροκόπημα» της υπεράσπισης του Πέτρου Φιλιππίδη δέχτηκε, κατά τη διάρκεια της κατάθεσης της ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, η νεαρή γυναίκα που καταγγέλλει τον κατηγορούμενο ηθοποιό ότι αποπειράθηκε να τη βιάσει στο 2010 , μέσα στο θέατρο.
Η μάρτυρας κλήθηκε να αναφερθεί με λεπτομέρειες στη στιγμή που , όπως η ίδια καταγγέλλει , της επιτέθηκε σεξουαλικά ο κατηγορούμενος μέσα στο καμαρίνι του ενώ είχε κλειδώσει την πόρτα.
«Αφού έχει κατεβάσει το κολάν και επιχειρεί με δύναμη να μπει μέσα μου, σε κάποια στιγμή άφησε το ένα του χέρι για να πιάσει το μόριο του. Τότε μπόρεσα να τον κλωτσήσω στο στήθος και να ξεφύγω. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την πόρτα» περιέγραψε η μάρτυρας η οποία συμπλήρωσε πως ο Πέτρος Φιλιππίδης , κάθισες στο μπουντουάρ, την παρακολουθούσε ατάραχος και της είπε: «μη φωνάζεις δεν είναι κανείς στο θέατρο». «Εγώ ξαναπήγα στην πόρτα και άρχισα να την κοπανάω. Μου είπε: «άμα φύγεις δεν υπάρχει επιστροφή μπορώ να σε καταστρέψω».
Μιχ. Δημητρακόπουλος (συνήγορος υπεράσπισης): Τελικά σας άνοιξε την πόρτα για να φύγετε;
Μάρτυρας: Ναι.
Μιχ. Δημητρακόπουλος: Πώς το εξηγείτε; Ο συνήθης βιαστής, όπως εξηγούν οι επιστήμονες, περισσότερο ερεθίζεται απ τον πόνο της γυναίκας.
Μάρτυρας: Το ανώμαλο μυαλό του καθενός δεν το ξέρω.
Μιχ. Δημητράκοπουλος: Γιατί δεν επέμεινε να σας βιάσει, τότε; Είναι στο χώρο του, δεν υπάρχει κανείς, θέλει να σας βιάσει, αντιστέκεστε και ξαφνικά ανοίγει την πόρτα να φύγετε;
Μάρτυρας: Ναι, γιατί ξενέρωσε...
Στο επίκεντρο των ερωτήσεων που δέχτηκε η μάρτυρας βρέθηκε και το μήνυμα το οποίο , όπως καταθέτει, της έστειλε λίγες ώρες μετά την επίθεση ο κατηγορούμενος λέγοντας: «την επόμενη φορά δεν θα μου ξεφύγεις» αλλά δεν έχει ,πλέον, στη διάθεση της. «Έχετε ένα ντοκουμέντο του Φιλιππίδη που ομολογεί εγγράφως. Πώς δεν το βγάλατε έστω μια φωτογραφία;» ήταν η ερώτηση της υπεράσπισης με την μάρτυρα να απαντά: «Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έρθω στο δικαστήριο».
Μιχ. Δημητρακόπουλος: Ρωτώ έστω σαν κακή ανάμνηση...
Μάρτυρας: Να έχω ανάμνηση από τον παραλίγο βιαστή μου; Δεν άντεχα ούτε στις διαφημίσεις να τον βλέπω...
Επιπλέον, η μάρτυρας κλήθηκε να εξηγήσει για ποιο λόγο τις κρίσιμες στιγμές ο κατηγορούμενος της επέτρεψε να μιλήσει με την μητέρα της , όπως η ίδια έχει πει ότι προσποιήθηκε ότι έκανε όταν ένιωσε τον κίνδυνο.
Κ. Πακιρτζίδου (συνήγορος υπεράσπισης): Όταν μια γυναίκα δέχεται επίθεση με ερωτικό περιεχόμενο, ο δράστης επιτρέπει στο θύμα να μιλήσει με τη μαμά του στο τηλέφωνο;
Μάρτυρας: Δεν είχε αρχίσει την επίθεση
Κ. Πακιρτζίδου: Μα λέτε ότι σας κάθισε στα πόδια του
Μάρτυρας: Δεν φαντάστηκα ότι θα ακολουθήσει αυτό. Νόμιζα ότι ήταν σαφές, του είχα στείλει το μήνυμα ότι δεν θέλω.
Κ. Πακιρτζίδου: Θεωρητικά από το μυαλό του Φιλιππίδη μπορούσε να περάσει ότι θα πείτε στη μάνα σας "μαμά με χουφτώνει ο Φιλιππίδης";
Μάρτυρας: Νομίζω ότι κατάλαβε ότι ήταν ψεύτικο το τηλεφώνημα...
Στη συνέχεια η μάρτυρας ρωτήθηκε πώς κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ρόλου με έντονες ερωτικές σκηνές έξι μόλις μήνες μετά την βίαιη επίθεση που, όπως υποστηρίζει, δέχτηκε.
«Πως λοιπόν ενώ τρεχάτε σε γιατρούς, παίρνατε φάρμακα και έχετε υποστεί αυτό το σοκ διαλέξατε αυτό το ρόλο με τόση σεξουαλική σύγκρουση; Πού βρήκατε το ψυχικό σθένος να κάνετε αυτό το έργο;» ρώτησε η υπεράσπιση με την μάρτυρα να απαντά: «Δεν το έπαιξα καλά. Οι κριτικές ήταν κακές… Είναι θέατρο, είναι η δουλειά μου».
Η κατάθεση θα συνεχιστεί στις 14 Ιουνίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη δικαστική αίθουσα βρέθηκαν και σήμερα ηθοποιοί, οι οποίες από την πρώτη μέρα βρίσκονται στο πλευρό των γυναικών που έχουν καταγγείλει τον προφυλακισμένο ηθοποιό.