«Αυτό που βλέπουμε δεν είναι εκφοβισμός, είναι βία», λένε οι επιστήμονες
Συνεχίζονται οι έρευνες για τον θάνατο του 14χρονου στον Κολωνό, με νέες πληροφορίες να έρχονται συνεχώς στη δημοσιότητα.
Οι καταγγελίες έρχονται συνεχώς στο φως για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου του 14χρονου.
«Εμείς ως σχολική επιτροπή έχουμε αρμοδιότητα για τον εξοπλισμό των σχολείων. Δεν γνωρίζω για τις καταγγελίες σε βάρος του. Με τον συγκεκριμένο καθηγητή έχουμε άρτια συνεργασία και θεωρείται απ τους καλύτερους, όσο αφορά στις τεχνολογικές δραστηριότητες του σχολείου. Πριν κάποιες μέρες μπήκαν άγνωστοι και τα έκαναν γυαλιά – καρφιά, έσπασαν πόρτες. Πριν 10 ημέρες είχαμε εκλογές στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και από τα 47 σχολεία συμμετείχαν 14 μόνο. Υπάρχει παντελής αδιαφορία. Τα περισσότερα είναι δημοτικά, γιατί εκεί οι γονείς δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον», δήλωσε ο εκπρόσωπος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής 4ης Κοινότητας του Δήμου Αθηναίων, Γιώργος Ρωμανέας.
«Όσοι μαθητές έχουν παραβατική συμπεριφορά αλλάζουν για λίγους μήνες σχολείο και επιστρέφουν», συμπλήρωσε.
«Τον κλώτσαγαν, του πέταγαν νεράντζια. Οι καθηγητές το έβλεπαν και δεν έκαναν τίποτα. Το παιδί δεν είχε κάτι, ήταν μία χαρά, δεν ξέρω γιατί του έκαναν όλα αυτά», δήλωσε ένας μαθητής του σχολείου.
Ο ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα ΜEGA» για την βία στα σχολεία.
«Από σήμερα, καταργώ την λέξη bullying και σχολικός εκφοβισμός. Αυτό που βλέπουμε δεν είναι εκφοβισμός, είναι ωμή βία, είναι καθαρή βία. Όταν υάρχουν μαχαίρια, σουγιάδες, όταν πετάμε πορτοκάλια και τραυματίζουμε είναι βία. Στα σχολεία από εδώ και πέρα θα μιλάω για βία. Αυτή η βία δημιουργείται πάντα μέσα από το σπίτι και πάει στο σχολείο. Το σχολείο δεν γνωρίζει τί συθμβαίνει στο σπίτι, και εάν υπάρχουν άτομα που δεν έχουν γνώση για να προστατεύσουν και να ενημερώσουν τα παιδιά για τη βία και άλλα θέματα»,
»Πίσω από κάθε παιδί ψάξε γονιό, για οτιδήποτε. Το παιδί δεν φυτρώνει. Το θύμα φοβάται, κλείνεται, μπορεί να πάθει κατάθλιψη και να οδηγηθεί σε αυτοκτονία. Τα δυναμικά που παίζονται ανάμεσα στα παιδιά, δεν είναι αυτά που βλέπουμε εμείς. Όταν βλέπουν ένα παιδί με άλλη δυναμική, ένα παιδί χαρισματικό που ξεχωρίζει, αυτό στοχοποιούν. Έχουμε έναν 14χρονο ο οποίος αυτοκτόνησε, είναι μία ηλικία που τα παιδιά δεν αυτοκτονούν. Το παιδί δεν γνωρίζουμε τί προβλήματα είχε στο σπίτι του, αλλά είχε προβλήματα στο σχολείο και αυτό θα έπρεπε δούμε», ανέφερε ο κ. Σούρας.