Νεαρός περιγράφει στο TikTok πως την «πάτησε»
Αρκετά σχόλια έχουν προκαλέσει οι καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών που προχώρησαν σε παραγγελίες μέσω συγκεκριμένης επιχείρησης, την εξόφλησαν αλλά το προϊόν δεν έφτασε ποτέ σε αυτούς. Οι παραγγελίες έγιναν μέσω της δημοφιλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz, η οποία μάλιστα εξέδωσε ανακοίνωση για την υπόθεση.
Πώς έπεσε θύμα εξαπάτησης περιέγραψε μέσω ενός βίντεο στο TikTok ένας νεαρός, ο οποίος ανέφερε:
«Μπήκα στο skroutz, βρήκα μία τηλεόραση σε πολύ καλή τιμή. Μπήκα στο πρώτο κατάστημα που είχε το οποίο συνεργάζεται με το skroutz από το 2019 και είχε καλές κριτικές σχετικά» τόνισε εξηγώντας πως είχε μόνο μία αρνητική.
«Αφού λέω συνεργάζεται με το skroutz τόσα χρόνια είναι αξιόπιστό» σημείωσε προσθέτοντας πως έκανε παραγγελία και κατέθεσε τα χρήματα.
«Πριν βάλω τα χρήματα είχα μιλήσει στο τηλέφωνο με εκπρόσωπο του σάιτ» επεσήμανε ακόμη.
Μετά από μερικές μέρες που ήθελε να μάθει για την εξέλιξη της παραγγελίας που έκανε ο νεαρός όπως εξηγεί ο ίδιος, έπαιρνε τηλέφωνο στο σάιτ, έστελνε μέιλ και δεν πήρε καμία απάντηση.
«Επικοινώνησα με το skroutz, έκανα μία αρνητική αξιολόγηση και έπειτα μου έστειλαν ένα μέιλ, μου απάντησαν ότι η παραγγελία έχει παραδοθεί στον κούριερ και θα με ενημερώσουν με αριθμό voucher», είπε.
Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, την επόμενη μέρα παρατήρησε ότι είχαν κλείσει το site και η σελίδα στο Facebook της εταιρείας 365shop.gr είχε κατέβει.
«Το ίδιο πρόβλημα το έχουν άλλα 40-45 άτομα» ανέφερε ο νεαρός.
Όλοι, όπως αναφέρει, επικοινώνησαν με το skroutz και έλαβαν «την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση» που ανέφερε: «Λυπούμαστε για αυτό που έγινε, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με λίγα λόγια» και τους παρότρυνε να προχωρήσουν σε μήνυση.
Η ανακοίνωση του Skroutz
Η γνωστή πλατφόρμα Skroutz εξέδωσε ανακοίνωση μετά τις καταγγελίες στην οποία αναφέρει:
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».