Οι συγκεντρωμένοι πήγαν με ποδήλατά και σήκωσαν πλακάτ για να διαμαρτυρηθούν για τη 42χρονη
Ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν στη Θεσσαλονίκη τον τρόπο με τον οποίο χάθηκε η Δήμητρα Ιορδανίδου. Η μαραθωνοδρόμος παρασύρθηκε από φορτηγό την περασμένη Τρίτη και έχασε τη ζωή της, ενώ πήγαινε στη δουλειά της με ποδήλατο. Για το λόγο αυτό ποδηλάτες στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιούν ποδηλατοπορεία Μνήμης & Διεκδίκησης για την αδικοχαμένη Δήμητρα Ιορδανίδου η οποία έχασε τη ζωή της την περασμένη Τρίτη.
Όπως μετέδωσε το thesstoday.gr, οι συγκεντρωμένοι πήγαν με τα ποδήλατά τους και σήκωσαν πλακάτ ώστε να διαμαρτυρηθούν για τη 42χρονη που έχασε τη ζωή της στο τραγικό δυστύχημα.
«Είναι πολύ στενάχωρο το γεγονός που έχει συμβεί γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοια ατυχήματα. Πριν από περίπου επτά χρόνια έχασα πάλι έναν φίλο μου ποδηλάτη με το ίδιο ακριβώς περιστατικό», αναφέρει ο Κωνσταντίνος Μαρτζέκης, φίλος της Δήμητρας και συναθλητής της στο τρέξιμο και στο ποδήλατο.
Μιλώντας για τη φίλη του ο ίδιος σημειώνει: «Χάθηκε ένας άνθρωπος ο οποίος προσπάθησε να μεταφέρει την αγάπη του για το ποδήλατο. Μας έδωσε πολλά παραδείγματα και μας έδειξε τον δρόμο.
Μέσα στο αστικό κομμάτι που κινούμαστε όλοι πρέπει να έχουμε σεβασμό και στο ποδήλατο και στο αμάξι και να έχουμε ένα πρότυπο σαν τη Δήμητρα που σεβόταν τη ζωή και αυτό που έκανε».
Για καθημερινό κίνδυνο και φόβο μιλάει από την πλευρά του ο Θωμάς Νταμπακτσόγλου, ποδηλάτης, ο οποίος τονίζει πως η Θεσσαλονίκη δεν είναι φιλική προς τους ποδηλάτες.
«Από το 2008 και μετά έχουμε οργανωθεί με μαζικές δράσεις ποδηλατικές και χιλιάδες κόσμος έχει βγει στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και χρησιμοποιεί το ποδήλατο για βόλτες αλλά και για τη μετακίνησή του να πάει στη δουλειά του. Είναι κρίμα όλα αυτά τα χρόνια που δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα ουσιαστικά στη Θεσσαλονίκη. Εξακολουθεί να υπάρχει η ίδια βαρβαρότητα για όλους μας. Κινδυνεύουμε κάθε στιγμή που βγαίνουμε στους δρόμους και δεν έχουν πάρει όλοι, η πολιτεία και το κράτος το μήνυμα ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη ανάγκη του πληθυσμού γενικότερα για χρήση του ποδηλάτου.
Και είναι μια πολύ καλή λύση για τη Θεσσαλονίκη και για τις πόλεις της Ελλάδας που έχουν πρόβλημα με το συγκοινωνιακό. Ένα παράδειγμα θα σας πω, η δουλειά μου απέχει 12,5 χιλιόμετρα που για μένα ως ποδηλάτη είναι κάτι πάρα πολύ εύκολο, δε τολμάω όμως με το ποδήλατο να πάω στη δουλειά μου. Και κάθε μέρα για 12,5 χιλιόμετρα είμαι μποτιλιαρισμένος στην κίνηση. Αυτό είναι αμαρτία για όλους μας γιατί εν δυνάμει όλοι μας μπορούμε να κάνουμε ποδήλατο».