Επιβραβεύει τον χρήστη όταν αγοράσει το ρόφημά του στο δικό του επαναχρησιμοποιούμενο σκεύος
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης, SUP Free hackathon.
Ο διαγωνισμός κορυφώθηκε κατά τη διάρκεια ενός μοναδικού τριημέρου στο Sani Resort στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, καταφέρνοντας να ενώσει σημαντικά πρόσωπα από τον χώρο της πολιτικής, της τεχνολογίας αλλά και της επιχειρηματικότητας, όπου και ανέδειξε δύο μεγάλος νικητές.
Το μεγάλο έπαθλο των 40.000€ κέρδισε η «Eco Cup»(Θανάσης Κουκούλης, Κατερίνα Κατσαούνη, Γιώργος Αντωνόπουλος και Ιωάννης Μπραντ Ιωαννίδης) με ένα mobile app που λειτουργεί ως ένα οικολογικό σύστημα loyalty και επιβραβεύει τον χρήστη όταν αγοράσει το ρόφημά του στο δικό του επαναχρησιμοποιούμενο σκεύος.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή απευθύνεται σε επιχειρήσεις παροχής ροφημάτων και καταναλωτές ροφημάτων και στοχεύει στην μείωση τόσο πλαστικών όσο και χάρτινων ποτηριών μιας χρήσης. Κάθε φορά που ο καταναλωτής χρησιμοποιεί δικό του ποτήρι πολλαπλών χρήσεων κερδίζει εκπτώσεις και οικολογικά δώρα!
Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα καταναλωτών και επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα βοηθάει τις επιχειρήσεις να μειώσουν και τα έξοδά διαφήμισης. Μέσα από το προφίλ τους στην εφαρμογή οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τον μετρητή των ποτηριών μιας χρήσης που δεν χρησιμοποίησαν. Ο μετρητής μετατρέπει το κάθε ποτήρι στους αντιστοιχους πόρους που εξοικονομήθηκαν (πχ δέντρα, λίτρα νερού) από την μη χρήση του.
Η εφαρμογή είναι πολύ εύκολη στη χρήση της, αφού με το που κατεβάσεις δωρεάν την εφαρμογή στο κινητό μπορείς να εντοπίσεις στον χάρτη την κοντινότερη συμβεβλημένη επιχείρηση. Έπειτα, μπορείς να επισκεφθείς το κατάστημα μαζί με το επαναχρησιμοποιούμενο ποτήρι σου και το κινητό σου και αφού σκανάρεις το QR Code της επιχείρησής, απολαμβάνεις εκπτώσεις και μειώνεις το περιβαλλοντικό σου αποτύπωμα!
Μέσα από την εφαρμογή καταναλωτές και επιχειρήσεις μαθαίνουν να υιοθετούν μία φιλοσοφία που στοχεύει στη μη χρήση πλαστικού. Παράλληλα, οι επιχειρηματίες αποκτούν πρόσβαση σε εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και πωλήσεων, με τα οποία βελτιώνουν το προφίλ της επιχείρησής τους.
Να σημειωθεί επίσης ότι ένας από τους στόχους του ECOCup είναι η αειφορική συνεισφορά. Για αυτόν τον λόγο τα ψηφιακά δέντρα που εξοικονομούνται από την προσπάθεια των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, θα γίνονται πραγματικά φυτεύσιμα δεντρα.
Η εφαρμογή θα είναι σύντομα διαθέσιμη δωρεάν στο Play Store & App Store.
Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς και Δρ Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός που «έτρεξε» στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό τη διοργάνωση της εταιρίας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το μεγάλο ενδιαφέρον και την ικανότητα των νέων ανθρώπων της χώρας μας να συμβάλλουν στην προσπάθεια καταπολέμησης της οικολογικής καταστροφής.
Για την ακρίβεια, ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις 11 Δεκεμβρίου του 2020, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον 34 ομάδων και startups από όλη την Ελλάδα που σε 48 ώρες ανέπτυξαν τις εφαρμογές και τις προτάσεις τους και την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου τις παρουσίασαν στην επιτροπή αξιολόγησης.
Ο αριθμός είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικός για το μέλλον του πλανήτη μας και γι’ αυτό είναι σημαντικό να υλοποιούνται τέτοιου είδους πρωτοβουλίες που δημιουργούν μία κουλτούρα καινοτομίας και συνεργασιών για την επίτευξη ενός παγκόσμιου και κοινού στόχου, όπως είναι η προστασίας του περιβάλλοντος.
Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το χρονικό της πρωτοβουλίας και να ακούσουν τους πρωταγωνιστές, μπορούν να μπουν στο SUP Free hackathon – Lidl Ελλάς (lidl-hellas.gr).
Απολαύστε την εφαρμογή στο: ecocup.io