Τι λένε οι φαρμακοποιοί για τα αιτήματα πολιτών να αλλάξουν εμβολιαστικό κέντρο
Έντονα παρατηρείται, πλέον, το φαινόμενο στη Θεσσαλονίκη οι πολίτες που θέλουν να προχωρήσουν σε αλλαγή το εμβολίου της AstraZeneca, να προσέρχονται στο φαρμακείο της γειτονιάς τους προκειμένου να αλλάξουν το ραντεβού που έχουν κλείσει στο εμβολιαστικό κέντρο.
Όλα όσα έχουν ακουστεί τις προηγούμενες ημέρες αναφορικά με το συγκεκριμένο εμβόλιο, έχουν θορυβήσει μια μεγάλη μερίδα κόσμου που θέλει να κάνει την αλλαγή, με αποτέλεσμα να προσέρχεται στα φαρμακεία και να συνωστίζεται, ενώ το πρόβλημα έχει γίνει ακόμη πιο έντονο από την Παρασκευή (2/4) μετά το άνοιγμα της πλατφόρμας για εμβολιασμούς της ηλικιακής ομάδας από 65 ετών μέχρι 69.
Νωρίτερα στο ίδιο ζήτημα αναφέρθηκε με ανακοίνωση και ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, υποστηρίζοντας ότι η πλατφόρμα προγραμματισμού για τον εμβολιασμό κατά της Covid-19, δεν δίνει τη δυνατότητα αλλαγής του εμβολίου, σε μια προσπάθεια να αποσυμφοριστεί η κίνηση στα φαρμακεία.
«Σε κάθε περίπτωση δεν προβλέπεται από πουθενά η αλλαγή του εμβολίου. Ο μόνος τρόπος για να κάνει κάποιος την αλλαγή είναι να ακυρώσει το προγραμματισμένο ραντεβού του. Στο πλαίσιο αυτό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσέρχεται κόσμος στα φαρμακεία και να επιβαρύνει τη λειτουργία τους» τονίζει στο GRTimes ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Διονύσης Ευγενίδης, ο οποίος επιβεβαίωσε το γεγονός ότι και στη Θεσσαλονίκη, το πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες είναι έντονο και εκφράζεται είτε με την φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου στο φαρμακείο, είτε τηλεφωνικά.
Παράλληλα, ο κ. Ευγενίδης, αναφέρθηκε και στο ζήτημα των Self-Test τα οποία όπως τόνισε «αναμένεται να βρίσκονται στα ντουλάπια των φαρμακείων μέχρι την Παρασκευή», ενώ διαβεβαίωσε ότι «η συγκεκριμένη διαδικασία προχωρά κανονικά, τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν και όλα θα κυλήσουν ομαλά».