Ρυθμίσεις για την ασφαλή λειτουργία των ΚΕΠ σε όλη την Ελλάδα
Στην περαιτέρω διεύρυνση του myKEPlive προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάσσοντας στην πλατφόρμα επιπλέον 41 Δήμους και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Με τις προσθήκες αυτές το σύνολο των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για την συγκεκριμένη υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.
Πρόκειται για τους Δήμους:
- Αγίας Παρασκευής
- Ακτίου Βόνιτσας
- Αλίμου, Αμφιλοχίας
- Αρριανών
- Βελβεντού
- Βόρειας Κυνουρίας
- Γ. Καραισκάκη
- Διδυμότειχου
- Δωδώνης
- Εμμανουήλ Παππά
- Εορδαίας
- Ερέτριας
- Ζίτσας
- Ηγουμενίτσας
- Καλαβρύτων
- Καλαμαριάς
- Καλαμάτας
- Κατερίνης
- Κοζάνης
- Λαμιέων
- Λαρισαίων
- Λεβαδέων
- Λοκρών
- Μαρκοπούλου
- Μεταμόρφωσης
- Μονεμβασιάς
- Νέας Ζίχνης
- Νέστου
- Νικ. Σκουφά
- Νότιας Κέρκυρας
- Νοτιου Πηλίου
- Ξάνθης
- Ξηρομέρου
- Παιονίας
- Πετρούπολης
- Ραφήνας – Πικερμίου
- Σιντικής
- Στυλίδας
- Ύδρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:30 έως τις 14:30.
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου 2020 η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 3.949 διαδικασίες, όπως αναλυτικά και ανά κατηγορία προκύπτει από τον ακόλουθο πίνακα:
Τέλος, για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού, οι ώρες που τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας παραμένουν ανοιχτά στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού με το κατά τόπους κατάστημα.