Τι αναφέρει η Cisco
«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το πρωί «έπεσε» το σύστημα της Cisco (Webex), μέσω του οποίου μαθητές και εκπαιδευτικοί στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας θα πραγματοποιούν τα τηλεμαθήματά τους από σήμερα και για τρεις εβδομάδες, λόγω lockdown.