Έγραψαν συνθήματα έξω από το πολιτικό γραφείο του
Μέλη του «Ρουβίκωνα», σύμφωνα με την Αστυνομία, έγραψαν συνθήματα έξω από το πολιτικό γραφείο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, στην Αθήνα.
Αργότερα, ο "Ρουβίκωνας" έκανε σχετική ανάρτηση σε ιστοσελίδα.
Στο κείμενο που ανάρτησαν σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου μεταξύ άλλων αναφέρουν:
«Η δημόσια συγκοινωνία είναι ένα καθημερινό κομμάτι στις ζωές των ανθρώπων της τάξης μας. Ένα κομμάτι που, ειδικότερα εν μέσω πανδημίας, μας εξουθενώνει και μας εκθέτει στον κίνδυνο να μολυνθούμε από τον νέο κορωνοϊό. Όποιος/α χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, δεν πρόκειται να δει το αφαν γκατε της κοινωνίας να στοιβάζεται στο 608 ή στις υπόγειες αποβάθρες του μετρό. Θα δει ανθρώπους που γυρνάνε απ' τη δουλειά, ανέργους, φοιτητές/τριες, μετανάστες/ριες, πρόσφυγες, τοξικοεξαρτημένους. Τη βάση της κοινωνίας. Είναι, λοιπόν, φυσικό κι επόμενο να εστιάσουμε σε αυτό. Το κράτος αφού μας ξεζουμίσει, μας πετάει σα σαρδέλες τον ένα πάνω στον άλλο. Τον πρώτο καιρό της πανδημίας, είδαμε τις πρώτες δυνατές εικόνες αυτής της κατάστασης. Εργάτες/τριες συνωστισμένοι/ες σε βαγόνια, ενώ "μέναμε σπίτι" (όσοι έχουν). Είναι απλό. Κάνουμε τον κόσμο τους να γυρνάει. Και δεν παίρνουμε πίσω το παραμικρό σε σχέση με όσα δίνουμε.
Το εισιτήριο, ως εμπορικό έγγραφο, είναι ταξικά προσδιορισμένο. Πλούσιοι και φτωχοί, καλούνται να πληρώσουν την ίδια τιμή, σε γενικές γραμμές, με εξαίρεση κάποιες μειώσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες (φοιτητικό, πολυτέκνων, ανεργίας κλπ). Το σύστημα φυσικα και δεν λαμβάνει υπόψη του τις ανάγκες μας, ούτε έχει και τόσο μεγάλη ανάγκη τα λεφτά που δίνουμε για τα εισιτήρια, για τη συντήρηση των μέσων.
Απλώς μας ξεζουμίζει. Κι έρχεται μετά ο Κώστας Καραμανλής, υπουργός υποδομών και μεταφορών, και μας δείχνει με το δάχτυλο, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως είμαστε "αποβράσματα", όσοι/ες δεν πληρώνουμε εισιτήριο για να ... απολαύσουμε τις ελληνικές δημόσιες συγκοινωνίες...
Τα σχέδια κυβέρνησης και υπουργείου κάνουν μπαμ απ' το χιλιόμετρο... Θέλουν να υποβαθμίσουν τη δημόσια συγκοινωνία, τουλάχιστον στο κομμάτι του ΟΑΣΑ, έτσι ώστε να στρώσουν το έδαφος για ιδιωτικοποιήσεις. Και ξεκινάει το πανηγύρι... Προσφατα ενοικιάστηκαν μέσω "leasing" λεωφορεία και οδηγοί από τα ΚΤΕΛ, που είναι ιδιωτικά, σε μια προσπάθεια εκμετάλλευσης της επιτακτικής ανάγκης αύξησης οχημάτων. Όλα αυτά ενώ υπάρχουν "παροπλισμένα" τουλάχιστον 100 τρόλεϊ και 300 λεωφορεία τα οποία ανήκουν στο "στόλο" του ΟΑΣΑ και με μια συντήρηση, όχι πολύ κοστοβόρα, θα μπορούσαν να βγουν στο δρόμο. Σίγουρα όχι με το κόστος που προβλέπεται για την "επάνδρωση" μέσων και δυναμικού από τα ΚΤΕΛ, το οποίο σε βάθος τετραετίας αναμένεται να φτάσει τα 140 εκατομμύρια ευρώ! Και μιλάμε για μεταχειρισμένα (10 χρόνων) οχήματα και κόστος το οποίο αν είχε δαπανηθεί για την ανανέωση του υπάρχοντος στόλου με καινούργια οχήματα θα έφερνε εκατοντάδες απ'αυτά. Αλλά είπαμε, το σχέδιο βγάζει μάτι...»