Για την διευκόλυνση των μέσων μαζικής μεταφοράς
Δύο μήνες μετά την έναρξη των εργασιών για την διαμόρφωση του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας και η πρώτη τροποποίηση έρχεται να αλλάξει την Πανεπιστημίου για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας.
Συγκεκριμένα, μετά από διάλογο με τον εμπορικό κόσμο και κοινωνικούς φορείς, το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων αποφάσισε να παραχωρηθεί μία ακόμη λωρίδα κυκλοφορίας στην Πανεπιστημίου, η τέταρτη, αποκλειστικά για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς διαπιστώθηκε αύξηση κατά 15% των δρομολογίων τους. Ο δήμαρχος Αθηναίων μιλώντας στο Δημοτικό Συμβούλιο τόνισε, ότι οι επιστημονικές μελέτες και μετρήσεις που έχουν γίνει, είχαν αναφέρει την ύπαρξη κυκλοφοριακών προβλημάτων, τα οποία όμως είναι εντός των προβλέψεων.
Σε ότι αφορά την αύξηση της κίνησης των Ι.Χ., ο κ. Μπακογιάννης υπογράμμισε, ότι αυτή οφείλεται στην μη ύπαρξη του δακτυλίου, στην πανδημία του κοροναϊού και στην μη λειτουργία του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Ωστόσο τόνισε, ότι παρατηρήθηκε αύξηση του κυκλοφοριακού στις οδούς Αμαλίας, Πανεπιστημίου και Αλεξάνδρας, ενώ στις υπόλοιπες μεγάλες κεντρικές οδικές αρτηρίες δεν παρατηρήθηκαν σημαντικά αυξομειώσεις στον χρόνο κυκλοφορίας των Ι.Χ.
Ο δήμαρχος Αθηναίων ανήγγειλε ότι τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου θα γίνει τριήμερη ανοικτή διαβούλευση όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι αλλά και πολίτες θα μπορούν να παρουσιάσουν δημοσίως τις θέσεις και τους για τον Μεγάλο Περίπατο ο οποίος πρέπει να σημειωθεί ότι παρατάθηκε μέχρι τις 21 Νοεμβρίου 2020 προκειμένου να μην αντιμετωπίσει διαδικαστικά προβλήματα καθώς στηρίζεται στην πράξη νομοθετικού περιεχομένου για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.
Στην συνέχεια της τοποθέτησης του ο κ. Μπακογιάννης αναφέρθηκε στην ανοικτή διαβούλευση που κάνει ο δήμος για τον Μεγάλο Περίπατο επισημαίνοντας ότι “για πρώτη φορά ακούν και ακούγονται όλοι οι εμπλεκόμενοι”. Μάλιστα ανακοίνωσε ότι μέσα στο επόμενο διάστημα πρόκειται να συσταθεί ένα παρατηρητήριο για την Αθήνα καθώς και ένα κέντρο ενημέρωσης των πολιτών για τον Μεγάλο Περίπατο.