Τις τρεις πρώτες ημέρες λειτουργίας η γραμμή δέχτηκε συνολικά 1045 κλήσεις
Συνολικά 463 κλήσεις δέχτηκε, χθες, η τηλεφωνική γραμμή «1142», που άρχισε να λειτουργεί τις τρεις τελευταίες ημέρες στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Αναλυτικά, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι κλήσεις αυτές αφορούσαν: 129 σε καταγγελίες (27,86%), 67 κλήσεις σε αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%), 148 σε γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%), 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%), σε 23 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%) και 21 κλήσεις αφορούσαν σε άλλο θέμα (4,53%).
Αθροιστικά, δε, τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε συνολικά 1045 κλήσεις, οι οποίες σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υγείας αφορούν: οι 274 καταγγελίες (26,22%), οι 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%), οι 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%), οι 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%), σε 57 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%) και οι 52 κλήσεις κατατάσσονται στην κατηγορία «Άλλο» (4,98%).
Να σημειωθεί ότι καλώντας στο «1142», κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει περιπτώσεις μη τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή του.