Η απάντηση του ΕΦΚΑ για το ξέσπασμα πολίτη στο ΙΚΑ της Τούμπας
«Ταύρος σε υαλοπωλείο» ένας άνδρας στο πρώην ΙΚΑ Τούμπας, στη Θεσσαλονίκη, εκεί όπου τώρα στεγάζεται το ΕΦΚΑ. Όντας σε έξαλλη κατάσταση, επειδή εδώ και δέκα μέρες δεν είχε εκδοθεί ένα έγγραφο, άρχισε να τα κάνει γυαλιά-καρφιά.
Οι υπάλληλοι του είπαν πως πρέπει να συνεχίσει τις διαδικασίες και τότε ήταν που έχασε την ψυχραιμία του, με αποτέλεσμα να σπάσει την τζαμαρία μπροστά από το γκισέ. Λόγω του συγκεκριμένου πολίτη, αρκετοί από τους ασφαλισμένους άρχισαν να κάνουν τα δικά τους παράπονα, ενώ λόγω της αναστάτωσης που δημιουργήθηκε στο σημείο, κλήθηκε και η Αστυνομία να βάλει τάξη.
Τη δική της θέση για το περιστατικό έκανε γνωστή σήμερα η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, για το περιστατικό στο Δ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης (πρώην ΙΚΑ Τούμπας), μέσω της οποίας τονίζει: «Ο ασφαλισμένος προσήλθε στο ανωτέρω υποκατάστημα στις 18/6/2019 προκειμένου να παραλάβει τα δικαιολογητικά για τη δήλωση ατυχήματός του.
Η υπάλληλος υλοποιώντας κατ’ απόλυτο βαθμό το οριοθετημένο νομοθετικό πλαίσιο, αξιολογώντας όλα τα στοιχεία που υπεβλήθηκαν διαπίστωσε ότι το τέκνο του ασφαλισμένου δεν ήταν εγγεγραμμένο ως έμμεσο μέλος του.
Άμεσα ενημερώθηκε ο ασφαλισμένος ότι πρέπει να μεταβεί στο διπλανό τμήμα μητρώου, που είναι το αρμόδιο για να καταχωρηθεί η μεταβολή του μέλους στο σύστημα.
Χωρίς άλλη αιτίαση, χωρίς να υπάρξει διάλογος ή οποιαδήποτε αντιπαράθεση, ο ασφαλισμένος προέβη με άκρατη επιθετικότητα σε ενέργειες που προκάλεσαν πανικό, φόβο, ανησυχία σπάζοντας τον γκισέ τριών μέτρων με την ενσωματωμένη τζαμαρία.
Αυτό το πρωτοφανές περιστατικό προκαλεί γενική απορία και ερωτηματικά αφού δεν υπήρξε λόγος και αυτό κατεδείχθη, δεδομένου ότι η υπηρεσία σε συνεργασία με την σύζυγό του διευθέτησε την υπόθεση του και επομένως η αναφορά του περί δεκαήμερου ταλαιπωρίας, όπως ισχυρίζεται, δεν υφίσταται αφού προσήλθε για πρώτη φορά στην υπηρεσία στις 18-06-2019.
Η έκφραση βίας σε οποιαδήποτε μορφή είναι καταδικαστέα και αποτελεί θλιβερό –μεμονωμένο-γεγονός. Τέτοια φαινόμενα προσβάλουν τη διάθεση και την αδιαπραγμάτευτη επιλογή των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ, να υπηρετούν τον πολίτη σε κλίμα αμοιβαιότητας και σεβασμού.
Επισημαίνεται ότι κορυφαία προτεραιότητα τόσο για την Διοίκηση όσο και για τους υπηρετούντες στον ΕΦΚΑ αποτελεί η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και απλούστευση των διαδικασιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».