Τι «έδειξαν» τα αποτελέσματα των ειδικών μαθημάτων για τις επιδόσεις των υποψηφίων
Τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των ειδικών μαθημάτων των πανελλαδικών εξετάσεων έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας και η εικόνα που προκύπτει «δείχνει» ότι, κατά βάση, οι βαθμολογίες στα ειδικά μαθήματα κινήθηκαν μεταξύ του 12 και του 18.
Ειδικότερα, τις καλύτερες επιδόσεις είχαν συνολικά οι μαθητές των ΓΕΛ που εξετάστηκαν στα Ισπανικά, με το 35,57% εξ αυτών να έχουν επίδοση μεταξύ 15 και 18 και το 28,35% να αγγίζουν το «'Αριστα» (βαθμολογία 18-20).
Στη συνέχεια, τους περισσότερους αριστούχους, με βαθμολογία από 18 έως και 20, είχαν τα μαθήματα του ελέγχου μουσικών ακουστικών ικανοτήτων (17,22%) και του γραμμικού σχεδίου (16,46%).
Στον αντίποδα, οι χειρότερες επιδόσεις σημειώθηκαν στο μάθημα της Αρμονίας, αφού συνολικά, το 33,46% πήρε βαθμό κάτω της βάσης (0-10). Ακολουθούν σε χαμηλές επιδόσεις το μάθημα των Αγγλικών (32,80% των βαθμολογιών κάτω της βάσης) και των Ιταλικών (25,77%).
Γενικά, πάντως, τη μεγαλύτερη συγκέντρωση βαθμολογιών από 15 έως 18 έχουν το γραμμικό σχέδιο (43,99% των υποψηφίων), τα Ισπανικά (35,57%), τα Ιταλικά (32,54%), τα Γερμανικά (26,89%) και ο έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων (26,03%).
Αντίστοιχα, τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι συγκέντρωσαν κατά κύριο λόγο από 12 έως 15, είναι το ελεύθερο σχέδιο (42 %), τα Γαλλικά (34,92%), τα Αγγλικά (27,79%) και η Αρμονία (23,49%).
Όσον αφορά στα ΕΠΑΛ, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η συντριπτική πλειονότητα των υποψηφίων (72,79%) έγραψε κάτω από 10 όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.