Σύμφωνα με την Süddeutsche Zeitung πούλησε 132 αυτοκίνητα σε μια χρονιά
Η Παναγιώτα Πετρίδου είναι ίσως η πιο επιτυχημένη στην πώληση αυτοκινήτων της Γερμανίας, όπως αναφέρει Süddeutsche Zeitung.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα πούλησε 132 αυτοκίνητα σε μια χρονιά - περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον συνάδελφό της, αφού γνωρίζει τι έχει σημασία όταν αγοράζει κάποιος ένα αυτοκίνητο.
«Πρέπει να ακούς τον πελάτη, να του δείχνεις εμπιστοσύνη, αξίζεις περισσότερο για τον πελάτη αν αισθάνεται πιο άνετα μαζί σου από οτιδήποτε άλλο, ακόμα κι αν του προσφέρεις το όχημα 1.000 ευρώ φθηνότερα», λέει η 38χρονη Παναγιώτα στην γερμανική εφημερίδα.
Η Παναγιώτα Πετρίδου γεννήθηκε στις 13 Ιουλίου 1979 στο Solingen της Γερμανίας από γονείς μετανάστες. Αφού τελείωσε το λύκειο, παρακολούθησε μια εκπαίδευση ως πωλήτρια αυτοκινήτων στη ΒMW. Από το 2004 πωλούσε αυτοκίνητα MINI και πολύ σύντομα κατάφερε ν' αναδειχτεί ως η καλύτερη πωλήτρια μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας.
Το 2010 ξεκίνησε να παρουσιάζει στην γερμανική τηλεόραση ένα νέο είδος τηλεοπτικό σόου, στο οποίο ασχολούνταν με την πώληση μεταχειρισμένων οχημάτων τηλεοπτικό σταθμό VOX. Το 2013 έκανε το επόμενο βήμα στην τηλεοπτική της καριέρα με μια δεύτερη εκπομπή με τίτλο «Abgewürgt und Ausgebremst».
Δεδομένου ότι η 38χρονη Παναγιώτα έχει το δικό της τηλεοπτικό πρόγραμμα στο Vox, είναι πλέον αναγνωρίσιμη παντού. Μερικοί θέλουν να μάθουν ποιο αυτοκίνητο προτείνει για αγορά, ενώ κάποιοι άλλοι είναι ιδιαιτέρως... ενοχλητικοί.
Όπως είναι φυσικό έχει μειώσει τις ώρες της στην αντιπροσωπεία αυτοκινήτων καθώς οι ανάγκες της εκπομπής της συνεχώς αυξάνονται. Αλλά δεν θέλει να παραιτηθεί εντελώς από την πρώτη της δουλειά, ακόμα κι αν πολλοί, χωρίς να το καταλαβαίνουν, την πιέζουν να τα παρατήσει, όπως λέει η ίδια. «Μπορώ μόνο να απαντήσω ότι τα χρήματα δεν είναι το παν, γιατί η πώληση εμπεριέχει μια καλοσύνη, μου αρέσει αυτή η δουλειά».
Ένα «όνειρο» για τους Γερμανούς
Ως γυναίκα πωλητής σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων δεν ήταν και πολύ εύκολο να τα καταφέρει όταν ξεκίνησε το 2004. «Οι άνθρωποι που έρχονταν να αγοράσουν αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία πίστευαν ότι ήμουν απλά επί της υποδοχής», λέει. «"Μπορείτε να καλέσετε τον πωλητή; Μπορείτε να μας φτιάξετε καφέ;" Άκουσα τόσα πολλά πράγματα στην αρχή» εξομολογείται η Παναγιώτα.
Αυτή που δεν είχε ιδέα για τα αυτοκίνητα και απλά μπορούσε να πουλήσει μόνο το αυτοκίνητο ως αυτοκίνητο, δεν πήρε κανένα από αυτά τα σχόλια προσωπικά - και ανέπτυξε τα δικά της «κόλπα». Όπως λέει, «για πολλούς Γερμανούς το αυτοκίνητό τους είναι πιο σημαντικό και από το παιδί τους».
Σήμερα, κοιτάζει τους πελάτες της καθώς μπαίνουν από την πόρτα για να δουν τι θέλουν. «Όταν ένας άντρας έρχεται στην αντιπροσωπεία με τη σύζυγό του, αγοράζουν αυτοκίνητο πιο γρήγορα από όταν ο άνδρας έρχεται μόνος του», λέει. «Επειδή εμπλέκεται η... υπεύθυνη στη λήψη των αποφάσεων» συμπληρώνει γελώντας.
Η μεγάλη της επιτυχία στις πωλήσεις ήταν φυσικό να προκαλέσει τον φθόνο, ειδικά μεταξύ των ανδρών συναδέλφων της. «Εργάστηκα σκληρά και δεν καθόμουν στην αντιπροσωπεία σε μια πολυθρόνα, βάζοντας κόκκινο κραγιόν και γυαλιά στην άκρη της μύτης μου και λέγοντας γεια σας». Ως γυναίκα, που όχι μόνο καταλαβαίνει πολλά για τα αυτοκίνητα, αλλά είναι και ποδοσφαιρόφιλη, εξακολουθεί να αποτελεί αντικείμενο θαυμασμού από πολλούς άνδρες θεατές. Και ακόμα κι αν δεν θέλει να το παραδεχτεί η 38χρονη Ελληνίδα αποτελεί σήμερα για πολλούς Γερανούς ένα «όνειρο», γράφει η SZ.