Η BMW δημοσιοποίησε εικόνες από τη μονάδα παραγωγής της στη Λειψία της Γερμανίας, όπου ξεκίνησε να κατασκευάζεται το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, i3.
Χαρακτηριστικό είναι ότι όλα είναι πρωτόγνωρα, τόσο για τη φίρμα, όσο και για το ανθρώπινο δυναμικό, καθώς για πρώτη φόρα χρησιμοποιούνται νέα μηχανήματα, τα οποία μπορούν να επεξεργαστούν τα καινούργια υλικά, με τα οποία διαμορφώνεται το αμάξωμα του i3.
Ειδικότερα, για το νέο μοντέλο χρησιμοποιείται κυρίως ενισχυμένο πλαστικό με ίνες άνθρακα (CFRP), που είναι ελαφρύ και πιο «ευέλικτο», προκειμένου να εξισορροπήσει το βάρος των μπαταριών λιθίου.
Αυτό το υλικό όμως απαιτεί νέα μηχανήματα και γι' αυτό επενδύθηκαν 400 εκατ. ευρώ και δημιουργήθηκαν 800 θέσεις εργασίας στο συγκεκριμένο εργοστάσιο. Επιπλέον, η BMW επένδυσε άλλα 600 εκατ. ευρώ και δημιούργησε 1.500 νέες θέσεις εργασίας μόνο για τη σειρά «i».
Όπως ανακοινώθηκε, με τις νέες προδιαγραφές στη Λειψία καταναλώνεται 50% λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια και 70% λιγότερο νερό για τη συναρμολόγηση των οχημάτων, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο, αφού τα αλουμινένια και χαλύβδινα αμαξώματα κόστιζαν περισσότερο.
Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο i3 θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο Νοέμβριο, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται ως το τέλος του έτους με τιμή που θα ξεκινά από τα 36.150 ευρώ.
Πηγή: autotriti.gr