Κινητήρας της χρονιάς 2013

Oι 87 δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 35 χώρες εξέλεξαν για 15η φορά τον καλύτερο κινητήρα της χρονιάς: Όπως και πέρσι, έτσι και το 2013, ο τρικύλινδρος Εcoboost 999 κ.εκ. της Ford διέπρεψε, αφού κατέκτησε και πάλι τον τίτλο του "κινητήρα της χρονιάς", με διαφορά 71 βαθμών από το δεύτερο! Και αυτό γιατί το μικρό, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα του downsizing, της μείωσης χωρητικότητας και κατανάλωσης, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις. Με τη βοήθεια του συνδυασμού τεχνολογιών όπως ο άμεσος ψεκασμός, ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και η υπερτροφοδότηση, οι τεχνικοί της Ford κατόρθωσαν να συμβιβάσουν τα φαινομενικά ασυμβίβαστα, δημιουργώντας έναν κινητήρα οικονομικό, πολιτισμένο σε λειτουργία και ανέλπιστα ισχυρό (σε εκδόσεις 100 και 125 ίππων). Πέρα από το δεύτερο σε σειρά τίτλο, ο Ecoboost των 999 κ.εκ. πρώτευσε ασφαλώς και στην κατηγορία έως 1.000 κ.εκ.

Τον τίτλο του καλύτερου νέου κινητήρα της χρονιάς κατέκτησε το νέο σύνολο 1.400 κ.εκ. ΤSI ACT της VW, με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Ο κινητήρας φυσικού αερίου Τwinair CNG της Fiat είναι ο πράσινος κινητήρας της χρονιάς για το 2013, ενώ ο V12 740 ίππων της Ferrari είναι ο κινητήρας επιδόσεων της χρονιάς. Την Ελλάδα εκπροσωπεί στο θεσμό του "Engine of the Year Awards" ο υπογράφων.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

-Κινητήρας της χρονιάς: Ford Ecoboost 1.0

-Νέος κινητήρας της χρονιάς: Volkswagen 1.4 TSI ACT

-Πράσινος κινητήρας: Fiat Twinair CNG

-Κινητήρας επιδόσεων: Ferrari 6.3 V12

- Κάτω του 1 λίτρου: Ford Ecoboost 1.0

- 1.0 έως 1.4 λίτρα: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger

- 1.4 έως 1.8 λίτρα: BMW/PSA 1.6 turbo

- 1.8 έως 2.0 λίτρα: BMW 2.0 Twinpower Turbo

- 2.0 έως 2.5 λίτρα: Audi 2.5 TFSI

- 2.5 έως 3.0 λίτρα: Porsche 2.7 boxer DI

- 3.0 έως 4.0 λίτρα: McLaren 3.8 V8

- Άνω των 4 λίτρων: Ferrari 6.3 V12

Σχετικά Tags
Ford