Το "Quadrifoglio" έγινε έμβλημα άρρηκτα συνδεδεμένο με την Alfa Romeo το 1923, όταν ο Ugo Sivocci αποφάσισε να αγωνιστεί στην Targa Florio με αυτό το σύμβολο ζωγραφισμένο στο καπό της RL του, πετυχαίνοντας την πρώτη από τις δέκα νίκες της μάρκας σε αυτό το διάσημο αγώνα.
Μετά από αυτή την επιτυχία, και άλλοι οδηγοί της ομάδας Alfa Romeo -συμπεριλαμβανομένων των Enzo Ferrari, Antonio Ascari και Giulio Ramponi– αποφάσισαν να υιοθετήσουν το "Quadrifoglio Verde" για όλους τους υπόλοιπους αγώνες. Από εκείνη τη στιγμή το τετράφυλλο τριφύλλι έγινε το σύμβολο των αγωνιστικών αυτοκινήτων της Alfa Romeo και αργότερα χρησιμοποιήθηκε επίσης για την ειδική σειρά των μοντέλων παραγωγής, για να δείξει τη συνέχεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα "touring" της Alfa Romeo και αυτών που προορίζονται για αγώνες.
Ήταν το "Quadrifoglio Verde" που ξεχώριζε στην κόκκινη P2 του Brilli Peri, όταν κέρδισε το πρώτο World Car Racing Championship στη Μόντσα το 1925, τον πρώτο από τους πέντε παγκόσμιους τίτλους που κέρδισε η Alfa Romeo. Στο τέλος της δεκαετίας του 1920 ξεχώριζε τις Alfa Romeo που είχαν κατασκευαστεί από τη μητρική εταιρεία από εκείνες με το αλογάκι, που διαχειριζόταν η Scuderia Ferrari, στην πίστα.
Το 1950 και το 1951, οι Giuseppe "Nino" Farina και Juan Manuel Fangio οδήγησαν τις Alfa Romeo 158 και 159 –τις περίφημες Alfettas– στη νίκη στα δύο πρώτα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Formula 1. Στη συνέχεια, στη δεκαετία του 1960, το "Quadrifoglio Verde" ήταν το σήμα κατατεθέν της έκδοσης αγώνων της Giulia, της TI Super, και στη συνέχεια μπήκε δίπλα στο μπλε τρίγωνο Autodelta για πολλές δεκαετίες, από την GTA, στην 33 και μέχρι τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα της 33 TT 12 (1975) και της 33 SC 12 (1977). Η αγωνιστική δραστηριότητα της Alfa Romeo συνεχίστηκε τη δεκαετία του 1980: μετά την επιστροφή στην F1 το 1980, οι επιτυχίες στους αγώνες για αυτοκίνητα τουρισμού επαναλήφθηκαν (GTV 6 2.5) μέχρι την ηχηρή νίκη στο DTM με την 155 V6 Ti το 1993 και τη μεγάλη σειρά από νίκες με την 156 Superturismo (1998-2004).
Ωστόσο, και Alfa Romeo παραγωγής φέρουν το "Quadrifoglio Verde". Πρόκειται για μοντέλα υψηλών επιδόσεων που κατασκευάστηκαν από το 1960 έως τη δεκαετία του 1980. Από το 1980 και μετά, οι Alfa Romeo έκδοσεις "Quadrifoglio Verde", είχαν το πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι μέσα στην ονομασία τους, (Alfasud ti, Sprint, 33, 75, Spider 2.0, 164, 145). Πλέον εκπροσωπείται επάξια σε εκδόσεις της MiTo και της Giulietta, με 235 και 170 ίππους αντίστοιχα, ενώ από φέτος υπάρχει και η MiTo SBK Limited Edition 1.4 170 HP QV.