Ένα νέο ημιαυτόματο κιβώτιο DSG 10 ταχυτήτων και ένα νέο κινητήρα ντίζελ με απόδοση 136 ίππων/λίτρο ετοιμάζει η Volkswagen, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του γκρουπ VW, δρ. Martin Winterkorn. Tόσο το κιβώτιο, όσο και ο κινητήρας αποτελούν μέρος του σχεδίου μείωσης της εκπομπής CO2 του στόλου των αυτοκινήτων του γερμανικού κολοσσού, σε 95 γρ./χλμ. έως το 2020. Σύμφωνα με τον Winterkorn: “Από το 2000 μειώσαμε πάνω από 30% την κατανάλωση των κινητήρων TSI και TDI. Είμαι πεπεισμένος πως μέχρι το 2020 θα καταφέρουμε να πετύχουμε περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας, κατά περίπου 15%”. Ο νέος κινητήρας θα έχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, ψεκασμό με πίεση 3.000 bar και ηλεκτρικό τούρμπο.
Επίσης, ο ισχυρός άνδρας του γκρουπ VW επιβεβαίωσε πως οι plug-in εκδόσεις των Porsche Panamera και Audi A3 e-tron θα βγουν σύντομα στην παραγωγή, ενώ θα ακολουθήσουν ανάλογες εκδόσεις των VW Golf, Passat, Audi A6 και Porsche Cayenne.