To σύστημα ψεκασμού i-ART(intelligent-Accuracy Refinement Technology) της Denso, που παρουσιάστηκε στην έκθεση Φρανκφούρτης του 2011, θα υιοθετήσει η Volvo στους πετρελαιοκινητήρες επόμενης γενιάς και η Toyota στους τρίλιτρους κινητήρες των ελαφριών φορτηγών της. Το i-ART βασίζεται σε ένα κλειστό κύκλωμα ελέγχου, το οποίο ρυθμίζει αυτόματα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και χρόνο ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο ανά κύκλο καύσης. Κλειδί για τη λειτουργία του συστήματος είναι το γεγονός πως κάθε μπεκ διαθέτει δικό του αισθητήρα που καταγράφει την πίεση του ψεκαζόμενου καυσίμου, σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα, τα οποία έχουν μόνο έναν αισθητήρα πίεσης στην κοινή γραμμή παροχής του commonrail. Ο συνδυασμός του i-ART με την υψηλότερη πίεση (2.500 bar), στην οποία θα ψεκάζεται το καύσιμο, προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία, σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, ενώ συμβάλλει και στην αύξηση της ιπποδύναμης.
Ταυτόχρονα με τη νέα γενιά κινητήρων της οικογένειας VEA (Volvo Engine Architecture), η Volvo θα παρουσιάσει το φθινόπωρο του 2013 και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.