Στις 14 Δεκεμβρίου κατασκευάστηκε το τελευταίο Lexus LFA στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Μοτομάτσι, στην Ιαπωνία. Με την ολοκλήρωση του λευκού LFA στην έκδοση Nürburgring Package, ο επικεφαλής μηχανικός Haruhiko Tanahashi δήλωσε: "Έζησα και ανέπνευσα υπεραυτοκίνητα την τελευταία δεκαετία, ειδικά ένα supercar, το LFA. Ελάχιστοι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία που είχαμε εμείς, να εξελίξουν ένα παγκόσμιας κλάσης υπεραυτοκίνητο από λευκό χαρτί".
Στo LFA, που διέθετε αμάξωμα από ανθρακονήματα και κινητήρα V10 ισχύος έως και 571 ίππους (στην έκδοση Nürburgring Package), εφαρμόστηκαν πολλές νέες τεχνολογίες που εν καιρώ θα περάσουν στην ευρεία παραγωγή σε άλλα μοντέλα της Lexus. Η παραγωγή διήρκεσε 2 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων κατασκευάστηκαν μόλις 500 χειροποίητα αντίτυπα από 170 ειδικευμένους τεχνίτες.
O Akira Iida σημείωσε στο τιμόνι ενός LFA Nürburgring Package, στις 2 Σεπτεμβρίου 2011, το χρόνο των 7:14.64 δλ. στην πίστα του Nürburgring, o οποίος είναι ο 4ος ταχύτερος όλων των εποχών για αυτοκίνητο παραγωγής.