Η νέα ασφαλιστική εταιρεία αυτοκινήτων MetroMile, η οποία δραστηριοποιείται στο Όρεγκον των ΗΠΑ, χρεώνει τους πελάτες της ανάλογα με την απόσταση που καλύπτουν. Η εξήγηση, απλή: Όσο μεγαλύτερη απόσταση διανύει ένα αυτοκίνητο, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.
Ένας αισθητήρας καταγράφει τα μίλια (μιας και μιλάμε για ΗΠΑ) που διανύει το αυτοκίνητο, βάσει των οποίων υπολογίζονται η μηνιαία δόση των ασφαλίστρων. Το κόστος κυμαίνεται από 3 έως 6 σεντ/μίλι, ανάλογα με την ηλικία και το οδηγικό παρελθόν του οδηγού. Σε αυτό προστίθεται και έναν μηνιαίο πάγιο 30-60 δολαρίων για ασφάλεια κλοπής και ασφάλεια του οδηγού (όταν αυτός οδηγεί κάποιο άλλο αυτοκίνητο). Σύμφωνα με την εταιρεία ο ιδανικός πελάτης είναι κάποιος που καλύπτει 5.000-8.000 μίλια ετησίως (8.047-12.875 χλμ.), ο οποίος και θα έχει οικονομικό όφελος 25%-30% σε σχέση με μια συμβατική ασφάλεια αυτοκινήτου.
Ο αισθητήρας, τον οποίο η εταιρεία τοποθετεί στα αυτοκίνητα των πελατών της, συνδέεται με το CAN-Bus, μεταφέροντας μια πληθώρα δεδομένων από τη λειτουργία του κινητήρα, που στο μέλλον θα χρησιμοποιηθούν από τη MetroMile ώστε να δοθούν συμβουλές ασφαλέστερης και οικονομικότερης οδήγησης στους συνδρομητές της.