Η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. διακρίθηκε στα "e-volution awards 2013" με βραβείο στην κατηγορία: Καινοτόμο Διαδραστικό Ψηφιακό Marketing, για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη χρήση μιας πλατφόρμας επικοινωνίας και CRM στο πλαίσιο ενός προωθητικού προγράμματος.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποσκοπούσε στην ενημέρωση πελατών για καμπάνια με εκπτώσεις στο σέρβις, παρείχε τη δυνατότητα προεπιλογής εξουσιοδοτημένου επισκευαστή για ραντεβού, ενώ περιελάμβανε και ως δώρο ένα ταξίδι στον αγώνα της F1 στο Άμπου Ντάμπι.
Το βραβείο για τη Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. παρέλαβε ο κος Έκτορας Κωστάκης, υπεύθυνος Retail & Digital Marketing.