Το πρωινό της Τρίτης 15 Σεπτέμβριου, που ο Ματίας Μίλερ βρισκόταν στο πολυτελές περίπτερο της Porsche, στην 66η Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης( 17-27 Σεπτεμβρίου), για να πραγματοποιήσει τη παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς της 911 και του πρωτότυπου Mission E, η φωτιά για το παράνομο λογισμικό των γερμανικών αυτοκινήτων του ομίλου VW, είχε ανάψει για τα καλά. Η Αμερική είχε ξεκινήσει την προσπάθεια της, να αποκαλυφθεί το μεγαλύτερο σκάνδαλο στη πρόσφατη ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένα σκάνδαλο, που έβαλε στο μικροσκόπιο των ελέγχων 11 εκατ. αυτοκίνητα του ομίλου VW, τα οποία κυκλοφορούν σε όλο τον κόσμο.
Όλες οι μάρκες που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της VW (VW, Audi, Skoda Seat και Porsche), ελέγχονται από τις αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες για τις εκπομπές καυσαερίων. Κυρίως, το ενδιαφέρον εστιάζεται στη συμπεριφορά των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, όταν γίνεται έλεγχος στα καυσαέρια. Το παράνομο λογισμικό έχει την ικανότητα να μειώνει δραματικά, έως και 40 φορές, τις εκπομπές ρύπων, όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και μόλις αντιληφθεί ότι γίνεται έλεγχος από εξωτερική πηγή.
Ο Ματίας Μίλερ, ήταν διευθύνων σύμβουλος της Porsche, μέχρι την Παρασκευή 25 Σεπτέμβριου, την ίδια ημέρα το εποπτικό συμβούλιο του γερμανικού ομίλου, του ανέθεσε την ηγεσία του ομίλου VW, μετά την αναγκαστική παραίτηση του Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος θεωρήθηκε υπεύθυνος για την χειραγώγηση των εκπομπών ρύπων στους γερμανικούς κινητήρες ντίζελ. Ο Ματίας Μίλερ, στη πρώτη του δήλωση έδωσε έμφαση στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τον γερμανικό όμιλο.
Ο Ματίας Μίλερ, πριν φύγει από το τιμόνι της Porsche, είχε φροντίσει να δημιουργηθεί ένα υψηλών προδιαγραφών τεχνολογικό υπόβαθρο για τη νέα γενιά της 911. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε η μάρκα κατασκευής σπορ αυτοκινήτων, μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές, που έχουν άμεση σχέση με την οδηγική ευχαρίστηση, είναι η αύξηση της ισχύος των βενζινοκινητήρων Μπόξερ 3.000 κ.εκ., με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των ρύπων.
Οι μηχανικοί για να αυξήσουν την απόδοση των υπετροφοδοτούμενων κινητήρων bi-turbo, αξιοποίησαν τις δυνατότητες των υπερσυμπιεστών καυσαερίων, αναζήτησαν τροποποιημένους συμπιεστές, πρόσθεσαν ένα ειδικό σύστημα εξαγωγής καυσαερίων και άλλαξαν τις ρυθμίσεις στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα.
Οι κινητήρες 3.000 κ.εκ. απέκτησαν άλλους 20 ίππους. Η 911 Carrera, παρέχει 370 ίππους και η 911 Carrera S αγγίζει τους 420 ίππους. Οι μέγιστες στροφές ανά λεπτό φτάνουν τις 7.500. Αυξήθηκε και η ροπή κατά 60,2 χλγμ., η μέγιστη τιμή της είναι 45,6 χλγμ. για την 911 Carrera και 50,8 χλγμ. για την 911 Carrera. Η ροπή παρέχεται από τις 1.700 σ.α.λ. μέχρι και τις 5.000 σ.α.λ. και στους δύο κινητήρες.
Ανακοινώθηκε ότι ανάλογα με την έκδοση, οι κινητήρες της νέας γενιάς είναι σχεδόν 12% πιο αποδοτικοί. Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί έως και κατά 1 λίτρο/100 χλμ. Η 911 Carrera με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK καταναλώνει 7,4 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. (μείωση 0,8 λ./100 χλμ.), ενώ η 911 Carrera S με το PDK καταναλώνει 7,7 λ./100 χλμ. (1λ. λιγότερο/100 χλμ.).
Η 911 Carrera Coupé με το κιβώτιο ταχυτήτων Porsche-Doppelkupplung (PDK) και το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,2΄΄- δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από την προκάτοχό της. Η 911 Carrera S με το κιβώτιο PDK και το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono πιανει τα 100χλμ./ωρα σε 3,9 ΄΄ - ταχύτερη κατά 0.2΄΄.
Η τελική ταχύτητα, και στα δύο μοντέλα εμφανίζεται βελτιωμένη. Η 911 Carrera έχει τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα (αυξημένη κατά 6 χλμ./ώρα), ενώ η 911 Carrera S 308 χλμ./ώρα (αύξηση 4 χλμ./ώρα).