Η ανανέωση του Honda CR-V προέβλεπε και την δημιουργία της έκδοσης που εξοπλίζεται με τον κινητήρα ντίζελ 1.6 i-DTEC ισχύος 160 ίππων και αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης. Κατά τη διάρκεια του τεστ οδήγησης στους ελληνικούς δρόμους διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για μια συμπαγή και καλοφτιαγμένη κατασκευή που δίνει την αίσθηση της ασφάλειας. Το ιαπωνικό SUV μετά τις επεμβάσεις των μηχανικών απέκτησε και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Παρατηρήθηκε ότι ελάχιστοι θόρυβοι φθάνουν στην καμπίνα, ενώ χάρη στην αποτελεσματική ηχομόνωση μειώθηκαν σημαντικά οι θόρυβοι και οι κραδασμοί από την λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Ωστόσο, οι ευμεγέθεις εξωτερικοί καθρέπτες δημιουργούν αεροδυναμικούς θορύβους στις μεγάλες ταχύτητες, που αφαιρούν βαθμούς από την συνολική αξιολόγηση σε αυτόν τον τομέα.
Σημαντική πρόοδος διαπιστώθηκε και στην οδική συμπεριφορά μετά τις νέες ρυθμίσεις στο πλαίσιο, στις αναρτήσεις και στο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Στην άσφαλτο κινείται χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό ενώ θετικά είναι τα σχόλια και από τη δοκιμή με πλήρες φορτίο (τέσσερις ενήλικες και αποσκευές). Στις στροφές λόγω του ύψους και των ρυθμίσεων των αναρτήσεων εμφανίζονται μέτριες κλίσεις, οι οποίες ελέγχονται γρήγορα από τον οδηγό. Αν και δεν είναι πραγματικό off road μοντέλο, στο χωματόδρομο κινήθηκε με χαρακτηριστική άνεση και ξεπέρασε πολλές δυσκολίες. Οι αναρτήσεις λειτουργούν καλά και απορροφούν σε μεγάλο βαθμό τις παρενέργειες από τις λακκούβες του δρόμου. Η τετρακίνηση είναι ένα ακόμη ατού για να κινηθεί εύκολα σε δρόμους με περιορισμένη πρόσφυση. Το σύστημα μεταφοράς της ροπής και στον πίσω άξονα, εμπλέκεται αυτόματα και συμβάλει στην αύξηση των ικανοτήτων του μεγάλου αυτοκινήτου. Έχει την δυνατότητα να ξεκινήσει και σαν τετρακίνητο αν το απαιτούν οι συνθήκες ενώ σε δύσκολες συνθήκες η ροπή μοιράζεται έως 50-50 ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα. Καθοριστικό ρόλο για να κινηθεί σε δύσκολες διαδρομές με νεροφαγώματα και ανωμαλίες είναι η μεγάλη απόσταση από το έδαφος που αγγίζει 165 χλστ.
Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος ντίζελ 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dreams Technology της Honda αποδίδει 160 ίππους και έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της υψηλής ροπής των 35,6 χλγμ. που αποδίδεται από τις 2.000 σ.α.λ. Αν και η Honda υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών κινητήρων αναγκάστηκε να εισέλθει στην οικογένεια των υπερτροφοδοτούμενων συνόλων. Το σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων αποτελείται από δύο υπερσυμπιεστείς σειριακά τοποθετημένους ως προς τη ροή των καυσαερίων. Ο πρώτος υπερσυμπιεστής που αντιμετωπίζει υψηλότερη πίεση καυσαερίων ονομάζεται υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης, και ο δεύτερος που αντιμετωπίζει χαμηλότερη πίεση καυσαερίων αποκαλείται υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης. Ο υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή αέρα κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης λειτουργεί στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Στη μεσαία ζώνη στροφών και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής υψηλής είναι μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) για διασφάλιση ταχείας απόκρισης του γκαζιού και μείωση των απωλειών ροής στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης ελέγχεται από μία συμβατική βαλβίδα διαφυγής (waste gate).
Στη πράξη το σύνολο λειτουργεί υποδειγματικά και αποδίδει γραμμικά την ισχύ του. Σε όλο σχεδόν το εύρος λειτουργίας του υπάρχει διαθέσιμη ισχύς και ροπή. Οι επιταχύνσεις είναι κοντά στο ανώτατο όριο της κατηγορίας και εύκολα αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες. Εργοστασιακές επιδόσεις, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6’’ και τελική ταχύτητα 202 χλμ./ώρα. Στο τεστ κατανάλωσε 7,5 λίτρα ντίζελ/100χλμ., επίσημη μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 129 γραμ./χλμ. Καλή είναι και η λειτουργία του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Η τιμή της έκδοσης Elegance καθορίστηκε στα 32.270 ευρώ.