Στο ξεκίνημα της χρονιάς το υπουργείο Οικονομικών βλέπει για μια ακόμα φορά την πολιτική του να αποδίδει... σάπιους καρπούς.
Από τους υπόχρεους σε τέλη κυκλοφορίας πολίτες, πολλοί δεν πλήρωσαν, μερικοί κατέθεσαν το συμβολικό ποσό του ενός ευρώ και ακόμα περισσότεροι κατέθεσαν πινακίδες, γεγονός που μειώνει ακόμα περισσότερο τις εισπράξεις του κράτους, ενώ δημιουργεί και εύλογες απορίες για το πώς σκοπεύουν να εξυπηρετηθούν όσοι από τους παραπάνω συμπολίτες, που εκτός από πόδια, ποδήλατο και μέσα μαζικής μεταφοράς, σίγουρα θα μηχανευτούν διάφορους τρόπους για να κινηθούν εποχούμενοι στο 2014.
Ένας από αυτούς (διάσημος αυτή την εποχή) είναι η "μέθοδος Λιάπη", που στη χειρότερη να σε φέρει ενώπιον των δικαστών, αλλά δεν τρέχει τίποτα, καθώς, πριν δικαστείς μπορείς να κάνεις τουλάχιστον μια εκδρομή σε κάποιον εξωτικό προορισμό.
Ένας ακόμα τρόπος (διώκεται έντονα τελευταία, όχι τόσο νόμιμα από τις διωκτικές αρχές...), είναι η σύσταση εταιρείας σε γειτονική εντός της ΕΕ χώρας, ενώ υπάρχει ένας τρίτος που -κατά βάσιμες δημοσιογραφικές πληροφορίες- εφαρμόζεται εδώ και δυο τρία χρόνια.
Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει έγκαιρη δήλωση απώλειας αδείας κυκλοφορίας και κατασκευή δυο πινακίδων "τύπου Λιάπη". Όταν από τις αρμόδιες αρχές παραληφθεί το αντίγραφο της άδειας, τότε συσκευάζεται η πρωτότυπη άδεια, μια αυθεντική πινακίδα και μια από τις "πλαστές", ενώ το όλο πακέτο κατατίθεται στην αρμόδια ΔΟΥ.
Στη συνέχεια το αυτοκίνητο του ενδιαφερομένου κυκλοφορεί "κανονικά" με τα υπόλοιπα, καθώς οι ΔΟΥ δεν ενημερώνουν παραπέρα, παρά μόνον αν πρόκειται για οριστική διαγραφή του οχήματος.
Αυτά προς το παρόν και για αρχή.
Να έχετε μια καλή και ασφαλή χρονιά!