Παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για το Opel Astra Extreme, ένα καθαρόαιμο όχημα υψηλών επιδόσεων. Έχοντας εξελιχθεί στη Nürburgring του Nordschleife, την πιο απαιτητική αγωνιστική πίστα σε όλο τον κόσμο, αντλεί ισχύ από έναν 2.0 turbo με πάνω από 300 hp και εφοδιάζεται με όλα τα βασικά high-tech εξαρτήματα της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης, Opel Astra OPC Cup. Το Astra OPC Extreme προέρχεται απευθείας από την έκδοση Cup και μεταφέρει στο δρόμο γνήσια αγωνιστική τεχνολογία.Ε
Εάν η αντίδραση του κοινού είναι θετική, η Opel προγραμματίζει την παραγωγή ενός περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων για το σούπερ σπορ μοντέλο της με προδιαγραφές ασφάλτου.
Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του, με άμεσο ψεκασμό με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και απόδοση 300+ ίππους είναι ο ισχυρότερη τετρακύλινδρος κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική εταιρία. Ο αλουμινένιος κινητήρας συνδυάζεται με εξατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που μεταφέρει την ισχύ μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το Extreme είναι 100 kg ελαφρύτερο από ένα συμβατικό Astra OPC χάρη στα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ανθρακονήματα.
Συνθετικό ανθρακόνημα, ένα υλικό που χρησιμοποιείται ευρέως στους αγώνες της F1 για μείωση βάρους υιοθετείται σε όλο το αμάξωμα και σε κάποια μηχανικά μέρη. Αυτό το πολύ ανθεκτικό, πανάλαφρο υλικό χρησιμοποιείται για την πίσω πτέρυγα, το διαχύτη, την εμπρός αεροτομή, το καπό, την εμπρός μπάρα θόλων, το κάλυμμα του κινητήρα, τις ζάντες, τους αεραγωγούς πίσω θόλων και την οροφή. Οι τροχοί από ανθρακονήματα είναι 20 kg ελαφρύτεροι από τους αντίστοιχους αλουμινένιους. Αυτό σημαίνει ότι επιτυγχάνεται οικονομία βάρους σε μία κρίσιμη περιοχή καθώς οι μη αναρτώμενες μάζες έχουν μειωθεί σημαντικά, προς μεγάλη χαρά των μηχανικών και προς μέγιστη απόλαυση των οδηγών. Η οροφή από ανθρακονήματα που κατασκευάζεται εσωτερικά είναι σαν «πούπουλο», καθώς ζυγίζει μόλις 2,6 kg, συγκριτικά με μία ατσάλινη 9,3 kg, και χαμηλώνει αισθητά το κέντρο βάρους. Τα φτερά κατασκευάζονται από αλουμίνιο και ζυγίζουν μόλις 800 gr το ένα αντί 2,2 kg που είναι το βάρος των ατσάλινων εκδόσεων.
Η μείωση βάρους σε βασικές περιοχές βελτιώνει την ευελιξία, τη συνολική οδική συμπεριφορά και την αναλογία ισχύος – βάρους του οχήματος. Σαν αποτέλεσμα, το Extreme ανεβάζει στροφές σαν παιχνίδι, με την ταχύτητα της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης. Ανάλογα των επιδόσεών είναι και τα φρένα, με ένα 6πίστονο σύστημα πέδησης Brembo και δισκόφρενα 370 mm μπροστά. Τα 19 ιντσών ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων (UHP), διαστέσεων 245/35, παίζουν ουσιαστικό ρόλο και χαρίζουν πρόσφυση εφάμιλλη με του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι αναρτήσεις (ελατήρια/αμορτισέρ) είναι ρυθμιζόμενες.
Στο εσωτερικό του Extreme τα πίσω καθίσματα λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ υπάρχει roll bar για το «ο μη γένοιτο». Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε ειδικά σχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα της Recaro, που φέρουν ζώνες ασφαλείας έξι σημείων της Schroth. Ο οδηγός επίσης κρατά ένα τιμόνι από σουέτ ενισχυμένο με ανθρακονήματα και κίτρινες πινελιές το βασικό, αγωνιστικό χρώμα της Opel που χρησιμοποιείται και σε άλλα σημεία όπως στο λογότυπο και την κίτρινη βαφή στα μαρσπιέ και το εμπρός σπόιλερ.
Παραγγελίες προσεχώς…