Η Mercedes παρουσίασε τη νέα, εντυπωσιακή και ελαφρύτερη S63 AMG, με τον «θηριώδη» 5,5 λτ. κινητήρα των 585 ίππων, η οποία θα διατίθεται και με τετρακίνηση.
Η γερμανική φίρμα κατασκεύασε την καινούργια S63 AMG, η οποία θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, αφού παρουσιαστεί κι επίσημα στη Φρανκφούρτη.
Η πολυτελέστατη Mercedes έγινε πιο ελαφριά κατά 100 κιλά από την προκάτοχο της, χάρη στο πρόγραμμα «AMG Performance», με το οποίο μειώθηκε βάρος από διάφορα σημεία του αμαξώματος, ώστε να καλυτερέψουν οι επιδόσεις, αλλά και να βελτιωθούν τα νούμερα κατανάλωσης του ομολογουμένως μεγάλου μοτέρ (βοηθώντας βέβαια και το standard σύστημα Start&Stop).
Το αμάξωμα σε μεγάλο βαθμό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ αντικαταστάθηκε η μπαταρία με μία ιόντων λιθίου, η οποία ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο. Επίσης τα νέα κεραμικά φρένα συνέβαλλαν στην μείωση του βάρους, ενώ ταυτόχρονα βελτιστοποίησαν το σύστημα πέδησης.
Στο εσωτερικό πάλι, η απαράμιλλη αισθητική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι πανταχού παρούσα, με τον εξοπλισμό να είναι υπερπλήρης και εντυπωσιακός. Σημειωτέον δε, ότι στη διάθεση του οδηγού είναι κι η ρύθμιση της ανάρτησης μέσω ενός διακόπτη, ανάλογα τις διαθέσεις του, σε σπορ ή «άνετη».
Κάτω από το καπό βέβαια «επικρατεί» ο κορυφαίος 5,5 λτ. V8 biturbo βενζινοκινητήρας, που αποδίδει 585 ίππους και 900 Nm ροπής, αλλά με την κατανάλωση να «συγκρατείται» στα 10,3 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων να μην υπερβαίνουν τα 242 γρ./χλμ.
Επίσης, τα 0-100 ολοκληρώνονται μέσα σε 4,0 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Επιπλέον, για πρώτη φορά σε S63, θα υπάρχει κι επιλογή της τετρακίνητης έκδοσης, εφαρμόζοντας κι εδώ η Mercedes το σύστημα all-wheel-drive 4MATIC.
Περισσότερα στοιχεία στην επίσημη πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, όπου τοποθετείται χρονικά και το λανσάρισμά της, με την τιμή της να ξεκινά στη Γερμανία από τα 150.000 ευρώ περίπου.
Πηγή: www.autotriti.gr