Το αυθεντικό Range Rover Sport του 2006 ήταν ένας θρίαμβος της ταχύτητας και των επιδόσεων, αποδίδοντας ένα αξιοθαύμαστη κίνηση μεταδιδόμενη από τους πίσω τροχούς.
Δεν ήταν ποτέ τόσο αθλητικό όσο η BMW X5 ή η Porsche Cayenne, αλλά κάτι τέτοιο δεν δίχνει να έχει και ιδιαίτερη σημασία.
Το Sport έγινε πολύ σύντομα το μπεστσελερ της εταιρείας. Tο κλειδί είναι η δομή του. Το 2014 δανείστηκε την ατσάλινη σκάλα των LR3/LR4 και ένα αλουμινένιο πλασιο, όπως εκείνο που χρησιμοποιείται για το ολοκαίνουργιο Range Rover.
Η Land Rover LR μιλάει για περικοπές στο βάρος περίπου 800 κιλών, αλλά επιτρέψτε μας να διατηρήσουμε τις αμφιβολίες μας. Η εταιρεία έκανε πράξη μία παρόμοια απώλεια βάρους το Range Rover, . Παρόλα αυτά, το όχημα δεν φαίνεται πλέον σαν να έχει ένα γορίλα κολλημένο στην οροφή. Φαίνεται πιο σκληρή και πιο ήσυχο, πάρα πολύ, γιατί είναι.
Το ελαφρύτερο πλαίσιο το καθιστά το αυτοκίνητο στο δρόμο, ένα όχημα με μοναχικό και ελεγχόμενο χαρακτήρα, το οποίο θα κολλήσει το σώμα στο κάθισμα κατά την εκκίνηση. Μια νέα ανάρτηση, η οποία τοποθετήθηκε και δοκιμάστηκε σε ψηλά πεζοδρόμια, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.
Σε ό, τι αφορά το χειριμό υπάρχει ένα ενεργό σύστημα roll-ελέγχου, με προαιρετικό κλείδωμα στο πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό και μια ροπή που εντυπωσιάζει κάνοντας το Sport να είναι εξαιρετικά ευκίνητο.
Δύο κινητήρες, και ένας υπερτροφοδοτούμενος σε ένα μοντέλο με 340 ίππους 3.0 λίτρων V-6 και τιμή, η οποία ξεκινά από 63.495 δολάρια και 79.995 δολάρια το μοντέλο των 510 ίππων, με 5.0 λίτρα κινητήρα σε διάταξη V-8.