Παρουσιάστηκε στο GP Μονακό, το TwinRun, o συνεχιστής της παράδοσης των μικρών σπορ αυτοκινήτων της Renault, όπως ήταν τα R5 Turbo και Clio V6.
Μοιράζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία με το ηλεκτρικό Twin'Z, όμως εδώ δε θα βρει κανείς ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες, αλλά έναν V6 κινητήρα 3.498 κ.εκ., τοποθετημένο στο κέντρο, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους/6.800 σ.α.λ. και 380 Nm/4.850 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, επιταχύνοντας το μικρό αυτοκίνητο από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Βασίζεται σε ένα σωληνωτό πλαίσιο, πάνω στο οποίο τοποθετείται το αμάξωμα από σύνθετα υλικά, ζυγίζοντας συνολικά μόλις 950 κιλά.
Σπαρτιάτικο είναι το εσωτερικό του TwinRun, όπου υπάρχουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για την οδήγηση όργανα και διακόπτες, ενώ οδηγός και κινητήρας χωρίζονται μόνο από ένα κομμάτι πλέξιγκλας. Το ντιζάιν του πρωτότυπου αποτελεί μια πρόγευση της αισθητικής της επόμενης γενιάς Twingo, αλλά και μιας μελλοντικής σπορ έκδοσης RS, αν και φημολογείται πως η Renault σκέφτεται πολύ σοβαρά να αναβιώσει το θρυλικό λογότυπο "5" για την τρίθυρη έκδοση του Twingo