Είναι ο συνεχιστής μιας μακρόχρονης παράδοσης παρουσίασης ενός απόλυτου υπεραυτοκινήτου ανά δεκαετία, όπως οι 904 Carrera GTS, 930 Turbo, 959, 911 GT1 και Carrera GT. Εξελίχθηκε από λευκό χαρτί και κατάφερε να συνδυάσει την αγωνιστική εμπειρία της Porsche με τη χρηστικότητα της 911. Η 918 Spyder είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας, που χρησιμοποιεί ολόκληρη την τεχνογνωσία της γερμανικής εταιρείας και, μάλιστα, είναι υβριδική. Ένας, τοποθετημένος στο κέντρο, κινητήρας V8 4.6 λίτρων συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδοντας συνολική ισχύ 887 ίππων και στους τέσσερις τροχούς, ενώ μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει αρκετή ισχύ ώστε να κινήσει το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση 30 χλμ. και σε ταχύτητα έως και 150 χλμ./ώρα ή να το επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ. Με τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ο χρόνος για τα 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται σε 2,8 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα και ο χρόνος για το γύρο του Nίρμπουργκρινγκ είναι μικρότερος των 7 λεπτών και 14 δλ.
Με μονοκόκ πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το βάρος της 918 Spyder δεν ξεπερνά τα 1.640 κιλά, μια πολύ καλή τιμή για υβριδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενεργή τετραδιεύθυνση, κεραμικά δισκόφρενα και 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συμπληρώνουν ιδανικά το τεχνολογικό πακέτο της νέας Porsche.
Πέραν της βασική έκδοσης, διατίθεται και η έκδοση Weissach, η οποία ξεχωρίζει χάρη στην εκτενή και εμφανή χρήση ανθρακονήματος σε οροφή, αεροτομές, καθρέπτες, πλαίσιο παρμπρίζ και στην καμπίνα επιβατών, αλλά και το δέρμα αλκαντάρα, τις ελαφρές ζάντες μαγνησίου και τις αγωνιστικές ζώνες έξι σημείων. Η τιμή για την 918 Spyder ξεκινά από τα -κρατηθείτε- 781.155 ευρώ, ενώ η έκδοση Weissach φτάνει τα 853.155 ευρώ στη Γερμανία.